دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سئو + تجربه کاربری = موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سئو + تجربه کاربری = موفقیت

کتاب سئو + تجربه کاربری = موفقیت نوشته‌ی مهران منصوری فر، به تاثیر سئو بر تجربه کاربری می‌پردازد.

امروزه یکی از شگردهای جالب سئو بهبود تجربه کاربری یا همان user experience یا بطور خلاصه ux است. بسیاری از کسانی که به تازگی وارد مقوله سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شده‌اند احتمالاً چندان از گذشته آن باخبر نیستند، اما سئوکاران با تجربه و قدیمی خوب می‌دانند که در روزهای خوب قدیم، سئو تا این اندازه پیچیده و مشکل نبود. کاش الان هم شاهد چنین روند ساده و پیش پا افتاده‌ای بودیم.

اما اکنون و در این زمان گوگل و سایر موتورهای جستجو برای تعیین اینکه کدام صفحات در صدر نتایج در موتورهای جستجو قرار بگیرند صدها فاکتور مختلف در نظر می‌گیرند و با هیچ شخص و هیچ سایتی شوخی ندارند.

این واقعیت جدید بدین معنی است که عناصر تجربه کاربری می‌توانند نقش بزرگی در سئوی سایت ایفا کنند. بگذارید یک سوال از شما بپرسم، استفاده از سایت شما تا چه حد آسان است؟

آیا محتوای سایت شما به اندازه کافی مهیج است تا بتواند کاربر را برای مدت قابل توجهی در سایت شما نگه دارد؟و آیا این مدت برای کاربر مفید بوده است؟آیا سایت شما به اندازه کافی ایمن و مطمئن هست؟آیا سایت شما رابطه خوبی با صفحات گوشی همراه دارد؟

بیایید به همکاری بین سئو و تجربه کاربری به این شکل نگاه کنیم:

اهداف سئو برای برآورده کردن انتظارات موتورهای جستجو و اهداف تجربه کاربری برای بازدید‌کنندگان از سایت.

اگر دقت کنیم می‌بینیم در اصل هر دو مقوله یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن هدف چیزی نیست جز به ارمغان آوردن بهترین تجربه برای کاربران.

کلمات کلیدی: خدمات سئو، سئو، آموزش سئو، دانلود رایگان کتاب سئو، آموزش بهینه سازی سایت، سئو تصاویر، بهینه سازی تصاویر سایت، روش های سئو، seo، سئو و بهینه سازی سایت، آموزش رایگان سئو، آموزش سئو pdf، دوره آموزش سئو، سئو سایت، سئو تخصصی سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.