دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان باران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان باران

کتاب رمان باران داستان عاشقانه‌ی زندگی تهمینه شریف به قلم فریبرز یدالهی است. باران کوچولو فرزند او و امیر است اما شخصیت اصلی داستان نیست.

او و امیر همدیگر را دوست دارند ولی ابراز نمی‌کنند. تهمینه اولین بار او را در آسایشگاه دید. امیر برای در آوردن حرص او هر کاری می‌کند. حتی یک بار هم با فرد دیگری کرد و پشیمان شد. آن‌ها بعد از این مسائل دختر کوچولویی را به زندگی‌شان وارد کردند که مایه‌ی آرامششان شود؛ ولی...

در بخشی از کتاب رمان باران می‌خوانیم:

اجازه می‌دهم خودش صحبت کند، عجله‌ای ندارم. باید بهتر بشناسمش. نمی‌خواهم فکر کند که از ناچاری وکالت را پذیرفته‌ام. باید مرا بپذیرد. قبول کند که هنوز آدم‌های با شرفی هستند که بدون چشم داشت کار می‌کنند. با خودم تکرار می‌کنم مثل همیشه، تا عزمم جزم‌تر شود. به هر حال نام وکیل تسخیری، کم کاری و یا اجبار در قبول وکالت را در ذهن متبادر می‌کند.

دوست دارم بیشتر وقت بگذارم. با این اوضاع بهم ریخته روحی با این مشکلات جان‌فرسا باید بیشتر با کار خودم را سرگرم کنم. کار همین بلای جانم باز هم برای فرار از مشکلاتی که برای من درست کرده باید به او پناه ببرم. چون معتادی که برای تسکین دردش باید به مسبب آن پناه ببرد. درمان را از کسی می‌طلبیم که خود درد را داده است. سارا می‌گفت درد را خدا داده و درمان هم در دست اوست. نمی‌دانم سرم گیج می‌رود انگار در اعتقاداتم هم سست شده‌ام. راست می‌گوید شاعران و نویسندگان هر چه خواستند به خورد ما داده‌اند.

کلمات کلیدی: دانلود رمان جدید، رمان جدید، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان باران، pdf رمان باران کامل، دانلود کتاب باران با لینک مستقیم، دانلود کتاب باران برای موبایل، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان باران، دانلود پی دی اف رمان باران، دانلود رایگان رمان باران، دانلود رمان باران، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، دانلود رمان باران، دانلود رمان باران با لینک مستقیم، دانلود رمان باران برای موبایل، رمان باران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.