دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان از مونیخ تا مادرید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان از مونیخ تا مادرید

کتاب رمان از مونیخ تا مادرید نوشته‌ی شکیلا رحمانی، روایت پسری به نام علی در دهه‌ی پنجاه است که بورسیه می‌شود و می‌خواهد به خارج از کشور برود؛ اما قبل از رفتن به اصرار مادرش به خواستگاری دختری می‌رود که چندان میلی به ازدواج ندارد. او با قول و قرارهایی به مادرش و خانواده‌ی دختر، به خارج از کشور برای تحصیل می‌رود و برایش ماجراهای زیادی اتفاق می‌افتد.

در بخشی از کتاب رمان از مونیخ تا مادرید می‌خوانیم:

عاشق اگر می‌شوید، عاشق رفتار آدم‌ها نشوید. آدم‌ها گاهی حالشان خوب است، گاهی بد. رفتارشان متأثر از حالشان است. عاشق افکارشان شوید. افکار حتی در بدترین حال آدم‌ها هم تغییر نمی‌کند... اما امان از اون روزی که بخاطر افکارت بخواهی از عشقت بگذری و تنها تو می‌مانی و افکارت.

کلمات کلیدی: دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان از مونیخ تا مادرید، دانلود پی دی اف رمان از مونیخ تا مادرید، دانلود رایگان رمان از مونیخ تا مادرید، دانلود رمان از مونیخ تا مادرید، دانلود رمان از مونیخ تا مادرید، دانلود رمان از مونیخ تا مادرید با لینک مستقیم، دانلود رمان از مونیخ تا مادرید برای موبایل، رمان از مونیخ تا مادرید، رمان از مونیخ تا مادرید، pdf رمان از مونیخ تا مادرید کامل، دانلود کتاب از مونیخ تا مادرید با لینک مستقیم، دانلود کتاب از مونیخ تا مادرید برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.