دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برنامه‌ریزی تمرین در فوتبال

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برنامه‌ریزی تمرین در فوتبال

کتاب برنامه‌ریزی تمرین در فوتبال نوشته‌ی حسین شیاسی، اثری مفید و کاربردی برای بازیکنان و مربیان است.

عملکرد حرفه‌­ای در رشته فوتبال، در سطوح حرفه‌­ای و آماتور به هر دوی بازیکنان و مربیان بستگی دارد. فوتبال نوین نیازمند سطوح بالای مشارکت، انگیزه و تمرکز است تا نیازهای مربوط به آمادگی بدنی و تاکتیک به خوبی برآورده شود. بازیکنان نیز باید به تقویت ویژگی­‌هایی چون توانایی بدنی، چابکی، واکنش سریع و بازی گروهی بپردازند.

برخی از این ویژگی­‌ها طبیعی هستند، ولی برخی دیگر را با تمرین مناسب می­‌توان ارتقا بخشید. بنابراین وظیفه مربیان نه تنها بهبود آمادگی بدنی، بلکه توانایی‌­های ذهنی بازیکنان است. همگان معتقدند که کار گروهی از بهترین شیو‌ه‌ها محسوب می‌شود. زمان کافی باید به تمرین تاکتیک‌­ها و تکنیک‌­ها اختصاص یابد، ولی بدون تأکید زیاد بر آن، این امر در تئوری و عمل با مشکل مواجه می­‌شود. در برنامه‌­ریزی دقیق تمرینات باید علاوه بر ریتم سالیانه، شرایط هفتگی بازیکنان و نیازهای آنان نیز لحاظ شده و تعادلی میان فشار و استراحت ایجاد شود.

مربی باید از کم ­علاقگی تعدادی از بازیکنان در اثر مشکلات خانوادگی و شغلی آگاه باشد. کار مداوم و فعالانه در طول فصل و حتی طی چندین سال اغلب دشوار و حتی غیرممکن بنظر می‌­رسد. در فوتبال حرفه­‌ای و آماتور عملکرد مربی با موفقیت­‌ها و شکست‌­ها سنجیده می­‌شود. بنابراین موفقیت در این کار به عوامل پیرامونی آن ارتباط دارد. به همین دلیل ایجاد تنوع و جذابیت در تمرینات برای افزایش انگیزش بازیکنان اهمیت زیادی دارد.

بسیاری از مربیان و تمرین‌­دهندگان در فوتبال آماتور، زمان کافی برای طراحی برنامه‌­های تمرینی ندارند. برنامه­‌های تمرینی این کتاب به این افراد کمک خواهد کرد. آنان همواره باید برنامه‌­ها را براساس نیازهای خود بررسی کرده و با آن تطبیق دهند. بنابراین، این برنامه­‌ها تنها چارچوب‌­هایی هستند که از ایده‌­های مربی حمایت و به او کمک می‌­کنند از زمان خویش استفاده بهینه کرده و بازده کار وی را بهبود می­‌بخشند.

کلمات کلیدی: کتاب های فوتبالی pdf، تمرینات فوتبال، برنامه تمرینی آمادگی جسمانی فوتبال، تمرینات قدرتی فوتبال، تمرینات استقامتی فوتبال، دانلود کتاب آموزش گام به گام فوتبال pdf، ورزش فوتبال، مسابقات فوتبال، فوتبال،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.