دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یک‌بار برای همیشه موفق شوید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یک‌بار برای همیشه موفق شوید

شما در کتاب یک‌بار برای همیشه موفق شوید به قلم حجت الله یگانه با روش‌ها و تکنیک‌ها اصولی آشنا خواهید شد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در زندگی خود موفق باشد و بدرخشید.

همه انسان‌ها از زمان خلقت در جستجو اصول موفقیت در زندگی هستند و تقریبا تمام زندگی خود را وقف موفقیت می‌کنند. عده زیادی موفق می‌شوند که مسیر خود را تعیین کرده و به هدف خود برسند و عده‌ای همچنان در جستجوی هدف در جا می‌زنند. ولی همواره دلیلی برای موفقیت افراد موفق و دلیلی برای شکست بقیه افراد وجود دارد.

یکی از بزرگترین تله‌های که در جامعه امروزی وجود دارد، هدایت خودکار زندگی است. یعنی مرده متحرک بودن و انجام هر کاری که دیگران انجام می‌دهند. توانایی کنترل و مدیریت ذهن، احساسات و ارتباط با دیگران برای موفقیت در زندگی بسیار تأثیر‌گذار می‌باشد. افرادی که به خوبی می‌توانند خود را کنترل کنند، احساسات خود را می‌شناسند و می‌دانند چگونه این احساسات می‌تواند روی دیگران تأثیر بگذارد. افراد موفق به سادگی ناامید و دلسرد نمی‌شوند و با خوش‌بینی به راه خود ادامه می‌دهند تا به هدف خود برسند.

اغلب شکست‌ها بزرگ‌ترین فرصت‌های یادگیری را در اختیار شما قرار می‌دهند. درحالی‌که برخی از افراد انجام بعضی کارها را سخت می‌دانند، افراد موفق با انرژی و مثبت‌نگری آن کارها را انجام می‌دهند و کارهای دشوار را چالشی می‌دانند که باید به خوبی از عهده‌ی انجام آن برآیند.

هیچ موفقیتی در یک شب و به سادگی به دست نمی‌آیند. بلکه پشت تمام داستان‌های موفقیت، افرادی هستند که روزها و شب‌های زیادی کار و تلاش کرده‌اند تا به موفقیت برسند. افراد موفق یاد گرفته‌اند که از مسیر رسیدن به موفقیت لذت ببرند و در همه‌ی فراز و نشیب‌های این مسیر به وظایف و تعهدات خود عمل کنند تا به نتیجه‌ای که مورد نظرشان بوده برسند و در واقع سخن جیم ران فیلسوف متخصص در ایجاد انگیزه که می‌گوید: "نمی‌توانید کسی را استخدام کنید تا به جای شما ورزش شکم بکند" را به خوبی دریافته‌اند که اگر می‌خواهید از این ورزش سود ببرید، خودتان باید آن را انجام بدهید.

خواه ورزش، مطالعه کردن، یادگیری یک زبان جدید، تعیین هدف، تصور کردن موفقیت، تکرار جملات تاکیدی مثبت، بکار‌گیری یک مهارت جدید و... این شما هستید که باید آن را انجام بدهید و نهایتا برای موفق شدن باید تلاش کرد و اندک هم صبور بود.

در بخشی از کتاب یک‌بار برای همیشه موفق شوید می‌خوانید:

موفقیت مفهومی هست که به اراده و تعهد برمی گردد!

اگر کتاب ثروتمندترین مرد بابل (نویسنده: ساموئل کلاسون) را بخوانید، شخصیت اصلی کتاب موضوعی را درباره تعهد و اراده مطرح می‌کند، که اگر با خود عهدی کند که هر زمان از روی پل رد می‌شود دانه شنی در رودخانه بیندازد. این کار را نباید ترک کند و حتی اگر از پل رد شد و بعدا یادش افتاد باید بازگردد و آن دانه سنگ ریزه یا شن را به رود بیندازد. مهم نیست این مسئله چقدر کوچک و بی‌ارزش به نظر بیاید، مهم قدرت اراده و تعهد به کار است که اگر وجود داشته باشد شما را در هر چیزی موفق می‌کند حتی اگر موفقیت از دید دیگران غیرقابل دستیابی باشد.

وقتی داستان زندگی زاناردی را خواندم متوجه وجود این اراده آهنین شدم، بد نیست که برای دریافت انگیزه و الهام ما هم این داستان را بخوانیم. اکثر ما زمان گذاشته‌ایم و اهدافی را نوشته‌ایم، گاها برنامه‌ریزی جز به جز هم کرده‌ایم. اما اغلب به بهانه‌های مختلف یا انجام نمی‌دهیم یا ناقص انجام می‌دهیم. کمتر کسی عادت‌های اساسی موفقیت را در خودش پرورش می‌دهد، یکی از مهم‌ترین عادت‌های موفقیت تعهد یا اراده هست که وقتی به انجام کاری تعهد کردید، آن را در هر شرایطی انجام دهید. حتی اگر آن کار در لحظات سخت که فشار روی ذهن و جسم زیاد هست هدف‌تان را رها نکنید. شاید آن کار به مسخره بودن پرتاب سنگ ریزه‌ای، هر روز صبح به داخل رودی باشد، با این حال زمانی که تعهد می‌کنید، باید پایش بایستید.

بخش زیادی از کتاب‌های موفقیت به همین نکته و عادت مهم اشاره می‌کنند. مثال این اراده آهنین و خستگی‌‌ناپذیر را می‌توان الکساندرو زاناردی دانست.

کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، عامل موفقیت در زندگی، موفقیت pdf، دانلود کتاب های موفقیت pdf، روانشناسی موفقیت pdf، رازهای موفقیت، موفقیت در زندگی، راز موفقیت، کلید موفقیت، دانلود pdf کتاب موفقیت، دانلود رایگان کتاب های موفقیت، مقالات موفقیت pdf، کتاب موفقیت pdf، کلید موفقیت، موفقیت، رمز موفقیت، موفقیت در تحصیل، اصول موفقیت، راه های موفقیت، روش های موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.