دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راه روشن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راه روشن

چکیده گفتگو با یکصد دانش آموخته کارآفرین دانشگاه صنعتی شریف

از سال 1349 که نخستین فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف قدم به عرصه های صنعت نو پای ایران نهادند، تاکنون بیش از سی هزار نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. این دانش آموختگان در صنایع مختلف دولتی و خصوصی مشغول به کار شده اند و هر یک به سهم خود نقشی در گردش چرخ صنعت ایران بر عهده داشته اند. از سوی دیگر، دانشجویان و استادان دانشگاه نیز با انتقال تجربیات خود به شرکتهای دانش بنیانی که تأسیس کرده اند سهمی در خور در پیشرفتهای صنعتی این مرز و بوم داشته اند که این روند از سال 1381 و با تشکیل مرکز رشد فناوری های پیشرفته شریف، آهنگ سریعتری نیز به خود گرفته است.

مرکز کارآفرینی شریف از طریق انجام گفتگو با برخی از این نقش آفرینان عرصه صنعت، می کوشد تا تجربیات ارزنده و فناوری های ایجادشده به دست این افراد را به دیگر اقشار جامعه انتقال دهد و ضمن اطلاع رسانی از فعالیتهای کارآفرینانه صورت پذیرفته، شوق خطر کردن و ورود به صحنه کار و کوشش را در میان فارغ التحصیلان جدید، تقویت نماید.

کلمات کلیدی: دانشگاه شریف، کارآفرینی، صنعت ایران، شرکتهای دانش بنیان، بازاریابی، کسب درآمد، تجربیات کارآفرینان، کارآفرینان برتر، گفت و گو با مهندسین، مهندسی مکانیک، مهندسی نفت، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی شیمی، فناوری روز، ایجاد شغل، پروژه کارآفرینی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.