دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معماری داخلی فضاهای تجاری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معماری داخلی فضاهای تجاری

کتاب معماری داخلی فضاهای تجاری به بررسی عناوینی از جمله برنامه‌ریزی طرح داخلی فروشگاه،‌ماکت‌سازی، انتخاب نمونه مصالح طرح فضاهای داخلی فروشگاه و نقشه‌کشی اجرایی فضاهای داخلی فروشگاه می‌پردازد.

در بخشی از کتاب معماری داخلی فضاهای تجاری می‌خوانیم:

موقعیت در ورودی فروشگاه و نوع آن نیز قابل توجه است. در صورتی که در ورودی فروشگاه وسط ساختمان باشد و میدان دید لازم را فراهم کند، مشتری قدرت انتخاب برای گردش داخل فروشگاه را خواهد یافت. در فروشگاه‌هایی که در ورودی در مرکز ساختمان نباشد معمولا مشتریان به جهت خاصی که در نحوه چیدمان داخلی برای آن زمینه‌سازی شده است، پیش خواهند رفت. به همین دلیل جا دارد که طراح داخلی به این نکته دقت داشته و در ورودی و مسیر طی شده پس از آن و نیز در خروجی را به صورتی پیش بینی نماید که از تلاقی‌های ناخواسته افراد و یا ازدحام آن‌ها در مقابل در ورود و خروج جلوگیری به عمل آید.

در انتخاب نوع در ورودی نیز شایسته است که به نحوه باز شدن آن و آزاد و خالی بودن پشت آن و عدم برخورد با اشخاص و اشیای داخل فروشگاه دقت کافی مبذول گردد. درهای خودکار (اتوماتیک) از جهت کوتاه بودن زمان باز و بسته شدن و نیز از جهت نیاز نداشتن به دست افراد برای هل دادن، مناسب‌ترند و باعث می‌شوند تا مشتریان پس از خرید به راحتی بتوانند با دست پر از آن‌جا خارج گردند. رعایت عرض مناسب درهای ورودی و خروجی و در نظر گرفتن درهای خروجی اضطراری مطابق با ضوابط نیز از دیگر مواردی است که باید رعایت گردد.

کلمات کلیدی: طراحی داخل مغازه، دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک، پایه ی دوازدهم، رشته ی معماری داخلی، معماری داخلی فضاهای تجاری، طراحی داخلی تجاری، طراحی داخلی مجتمع های تجاری، ریز فضاهای مجتمع تجاری، دکوراسیون تجاری، ضوابط طراحی مجتمع تجاری pdf، طراحی مجتمع تجاری pdf، استاندارد های مجتمع تجاری، دکوراسیون تجاری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.