دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انواع نیروگاه‌های حرارتی و برقی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انواع نیروگاه‌های حرارتی و برقی

کتاب انواع نیروگاه‌های حرارتی و برقی نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به معرفی و شرح انواع نیروگاه‌های بخار، آبی، گازی، فسیلی و سوخت مازوت، سیکل ترکیبی، اتمی یا هسته‌ای،خورشیدی و... که در صنعت وجود دارد می‌پردازد.

در بخشی از کتاب انواع نیروگاه‌های حرارتی و برقی می‌خوانیم:

باتری خورشیدی

وسیله با دستگاهی است که نور خورشید را مستقیماً به الکتریسیته یا برق تبدیل می‌کند. ماهواره‌هایی که به فضا فرستاده می‌شوند. باتری‌های خورشیدی از ماده‌ای بنام سیلیسیم ساخته می‌شود. هر باتری خورشیدی برق بسیار ناچیزی تولید می‌کند. برای همین معمولاً باید از تعداد زیادی باتری کنار هم استفاده شود تا مقدار برقی که به دست می‌آید، مفید و مناسب باشد. این باتری‌های خورشیدی به راحتی تعمیر می‌شوند و نگهداری آن‌ها ساده است و محیط را نیز آلوده نمی‌کنند. با استفاده از باتری‌های خورشیدی می‌توان دستگاه‌هایی چون تلویزیون، تلفن و پمپ آب را به کار انداخت. در جاهایی که روزهای طولانی و آفتاب درخشان دارند، حتی می‌توان تمام برق مورد نیاز را از باتری‌های خورشیدی گرفت. باتری‌های خورشیدی خیلی سبک هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را به دهکده‌های دور افتاده برد. مردمی که همیشه در حرکت هستند نیز می‌توانند این باتری‌ها را همراه داشته باشند و هر کجا که می‌روند از برق آن‌ها استفاده کنند.

کلمات کلیدی: نیروگاه برق آبی pdf، سوخت مازوت، نیروگاه‌های بخار، نیروگاه بخار، نیروگاه های بخار و سیکل ترکیبی، دانلود رایگان کتاب انواع نیروگاه‌های حرارتی و برقی، نیروگاه‌های حرارتی و برقی، برق حرارتی چیست، نیروگاه حرارتی چیست، تحقیق در مورد برق حرارتی و برق آبی، دانلود pdf کتاب انواع نیروگاه‌های حرارتی و برقی، نیروگاه خورشیدی، نیروگاه خورشیدی pdf، نیروگاه اتمی، نیروگاه هسته ای، نیروگاه آبی، نیروگاه گازی، صفر تا صد نیروگاه سیکل ترکیبی، نیروگاه سیکل ترکیبی، سیکل نیروگاه گازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.