دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب توسعه صنعت کشتی سازی: مطالعه روند توسعه کشورهای نوظهور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب توسعه صنعت کشتی سازی: مطالعه روند توسعه کشورهای نوظهور

نویسندگان: دکتر روزبه پناهی،مهندس صابر آقاجانی و مهندس محمدجو

صندوق توسعه صنایع دریایی در راستای یکی از وظایف ذاتی خود که انجام مطالعات توسعه‏ ای و آگاهی بخشی تخصصی می‏ باشد، انتشار سری کتاب‏های «توسعه صنعت کشتی‏ سازی» را در دستور کار دارد و در نظر است تا توسعه صنعت کشتی‏ سازی، که تنها بخشی از صنایع بزرگ دریایی محسوب می‏ شود از زوایای مختلف از جمله علوم راهبردی، اقتصادی، فنی و اجتماعی بررسی شود.

در مرحله اول، این کتاب‏ها در سه جلد منتشر شده و تلاش ‏شده است تا با مطالعه روند و الگوی توسعه صنعت کشتی‌سازی و بررسی نقش ذی‌نفعان مختلف در کشورهای منتخب، این پدیده مورد مداقه قرار گرفته و درس آموخته‏ هایی برای کشور گردآوری شود.

در سه جلد اول کتاب، الگوی توسعه صنایع کشتی‏ سازی در نه کشور مورد مطالعه قرار گرفته است. ولی از آن‌جایی که مطالعه الگوی توسعه صنایع کشتی‏ سازی، بدون توجه به الگوهای توسعه صنعتی نمی‏ تواند فهم یک‌پارچه و درستی را از مدل اجرا شده در هر کشوری به‌دست بدهد، بنابراین ابتدا روند و الگوی توسعه کل صنایع آن کشورها مورد مطالعه قرار گرفت. جلد اول کتاب سه کشور پیشروی این صنعت یعنی چین، کره‌جنوبی و ژاپن را مورد بررسی قرار می‏ دهد، جلد دوم کشورهای نوظهور در این عرصه شامل برزیل، ترکیه، سنگاپور، فیلیپین، ویتنام و هند را مطالعه می‏ نماید و جلد سوم آن درس آموخته‏ هایی که از مطالعه این نه کشور به‌دست آمده و می‏ تواند برای ایران استفاده شود را ارائه می‏ نماید. (این کتاب جلد اول می باشد: مطالعه بازار جهانی و روند توسعه صنعت در کشورهای پیشرو (چین، ژاپن و کره جنوبی)

کلمات کلیدی: لگوی توسعه صنایع کشتی‏ سازی، ساخت کشتی، صنایع دریایی، کشتی سازی، کشتی سازی در کره، کشتی سازی در چین، کشتی سازی در ژاپن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.