دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با نرم افزار تخصصی طراحی کشتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با نرم افزار تخصصی طراحی کشتی

آشنایی با نرم افزار تخصصی طراحی کشتی ( Shipconstructor )

این مقاله در مورد آشنایی با  نرم افزار تخصصی طراحی سازه، پایپینگ، پوسته، تهویه مطبوع کشتی با نرم افزار Shipconstructor می باشد. این نرم افزار با توجه به خصوصیات یاد شده در مقاله نسبت به سایر نرم افزار های تخصصی طراحی کشتی نرم افزاری کاربر پسند تر می باشد. با توجه به گرانی و مشکلات تهیه و خرید  نرم افزار های تخصصی طراحی کشتی، نرم افزار یاد شده گزینه خوبی برای طراحی کشتی های کوچک و بزرگ توسط کارخانه های کشتی سازی و دفاتر طراحی می باشد. امید است مورد قبول دانشجویان رشته های مکانیک و علوم دریایی خصوصاً کشتی سازی باشد.

کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار، نرم افزار مهندسی، علوم دریایی، کشتی سازی، آموزش نرم افزار طراحی کشتی، طراحی کشتی، کشیدن نقشه کشتی، آموزش نرم افزار Shipconstructor، طراحی پایپینگ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.