دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش و طراحی سه بعدی پایپینگ با نرم افزار Auto plant

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش و طراحی سه بعدی پایپینگ با نرم افزار Auto plant

کتاب آموزش و طراحی سه بعدی پایپینگ با نرم افزار Auto plant نوشته‌ی حسین علیمردانی، سعی دارد علاوه بر آموزش نرم افزار، شما را با اجزای اصلی در سیستم‌های پایپینگ از قبیل لوله‌ها، شیرها، اتصالات، انشعابات، زانویی‌ها و سایر اجزا پایپینگ، آشنا کند.

نرم افزار Rebis Auto plant یک نرم افزار قدرتمند در زمینه Pipe Modeling است و قابلیت طراحی دو بعدی و سه بعدی piping را دارد که در طراحی پایپینگ پروژه‌های نفت و گاز، شناورهای دریایی، تاسیسات ساختمان و نیروگاه و … کاربرد دارد. یکی از مشکلات همیشگی طراحی و نصب ماشین آلات ایجاد نقشه‌های مربوط به خطوط لوله و شیر آلات متنوع و بعضا پیچیده آن بوده است که باعث صرف وقت و انرژی بسیار زیادی هنگام ایجاد یک پروژه جدید می‌گردد.

در بخشی از کتاب آموزش و طراحی سه بعدی پایپینگ با نرم افزار Auto plant می‌خوانیم:

برای شروع کار و ورود به این قسمت ماژول Pipe Modeling را Run می‌کنیم با کلیک کردن روی آن پنجره‌ای باز می‌شود به نام Model Setup که دارای دو قسمت می‌باشد.

الف - Configuration یا پیکره‌بندی فایل: اساس کار و اولین گام در ابتدای ورود و آغاز کار مدل کردن می‌باشد این قسمت شامل دو وضعیت با پیکره Metric و Imperial) MMetric) می‌باشد. بر حسب نیاز یکی از این دو را انتخاب می‌کنیم.

کلمات کلیدی: طراحی پایپینگ با نرم افزار Auto plant، طراحی سه بعدی piping، آموزش طراحی پایپینگ، آموزش پایپینگ pdf، آموزش پایپینگ pdf رایگان، دانلود رایگان کتاب پایپینگ، دانلود کتاب اموزش پایپینگ، اصطلاحات پایپینگ pdf، محاسبات پایپینگ pdf، متریال پایپینگ pdf، Rebis Auto Plant، بانک اطلاعاتی Spes، آموزش نرم افزار، طراحی پایپینگ، نرم افزار Auto plant، کشتی سازی، شناورهای دریایی، نصب ماشین آلات، Pipe Modeling، جزوه متریال پایپینگ، اسامی متریال پایپینگ، اسامی متریال پایپینگ، فرمولهای پایپینگ pdf، دانلود جزوه پایپینگ pdf، اصول پایپینگ pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.