دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نمونه سوالات فیزیک پایه یک دانشگاه MIT

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نمونه سوالات فیزیک پایه یک دانشگاه MIT

دانشگاه MIT

این دانشگاه یکی از مهم‌ترین مراکز علمی-تحقیقاتی در آمریکا و جهان به شمار می‌رود. دانشگاه « ام ای تی» همه ساله به عنوان بهترین دانشگاه مهندسی جهان انتخاب می شود. ضمن اینکه در سال 2012 طی الگوی تحقیقاتی انجام شده توسط موسسه ی  QS برای رتبه‌بندی کلی دانشگاه‌ها، دانشگاه MIT در رده اول بهترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفت. این دانشگاه تاکنون ۳۷ بار در رشته‌های مختلف موفق به دریافت جایزه جهانی نوبل و ۴۷ مدال ملی آمریکا توسط پژوهشگران خود شده‌است.
بخش فیزیک دانشگاه MIT نیز همواره به عنوان برترین و شاخص ترین مرکز آموزشی و پژوهشی فیزیک در جهان شناخته شده است به طوری که 3 نفر از اعضای هیئت علمی و 10 نفر از دانش آموختگان این دانشگاه موفق به کسب جایزه نوبل فیزیک شده اند .
 
پروفسور والتر لویین :
پروفسور والتر لویین دارنده مدرک دکترای فیزیک هسته ای از دانشگاه تکنولوژی Delft از هلند یکی از اساتید سرشناس فیزیک پایه ی دانشگاه MIT می باشد. لوین در سال ۲۰۰۳ جایزه ی یادبود اورت مور بیکر (Everett Moore Baker) را به عنوان بهترین آموزگار دوره ی کارشناسی دریافت کرد. شیوه ی تدریس ایشان بارها از طرف مجامع مختلف علمی جهان مورد تقدیر قرار گرفته است تا جایی که به ایشان لقب استاد افسانه ای فیزیک را داده اند !

کلمات کلیدی: نمونه سوالات فیزیک پایه MIT، دانشگاه MIT، MIT، نمونه سوالات فیزیک مکانیک، فیزیک دانشگاه MIT،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.