دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چالشهای پیش روی نظریه تکامل

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چالشهای پیش روی نظریه تکامل

میزان حمایت از نظریه تکاملی موضوعی است که به طور متناوب در مناظرات بین نظریه آفرینش و نظریه تکامل و همچنین در بحث های دینی و فلسفی و علمی و آموزشی مطرح می‌شود. این موضوع معمولاً در آمریکا در جریان است با این حال در سایر کشورها نیز موضوع مهمی است. چرا که آفرینش گرایان طرفدار این هستند که نظریه آفرینش را به عنوان جایگزینی برای نظریه تکامل در مدارس تدریس کنند. و یا می‌خواهند نشان دهند که نظریه تکامل یک نظریه علمی کامل و کافی نیست.

کلمات کلیدی: نظریه داروین، نظریه تکامل، هارون یحیی، نظریه علوم، دانشمندان اسلام، فسیل، تاریخچه فسیلی، کتاب اطلس خلقت، چارلز داروین، تکامل حیوانات، تاریخ طبیعت، انسان و میمون، تکامل انسان، جمجمه انسان، چگونگی پیدایش حیات، پیدایش زمین،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.