دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تاریخ علوم زمین پیش از رنسانس (قرون 8 تا 15 میلادی)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تاریخ علوم زمین پیش از رنسانس (قرون 8 تا 15 میلادی)

محمد ضیایی در کتاب تاریخ علوم زمین پیش از رنسانس (قرون 8 تا 15 میلادی - تمدن اسلامی)، نظریات دانشمندان بزرگ تمدن ایرانی را درباره‌ی علوم زمین و فناوری‌های مرتبط بررسی می‌کند.

علم حاصل اندیشه و تلاش تمامی ملت‌ها برای بهتر زندگی کردن در گذر قرون و اعصار بوده است. با این وجود به شهادت تاریخ و تصدیق محققان بزرگ تاریخ علم؛ نقش دانشمندان ایرانی در طول زمانی سده‌های هشتم تا پانزدهم میلادی که به نام دوران (تمدن اسلامی) شناخته می‌شود در پیش‌برد تاریخ علوم و استوار ساختن درخت معرفت و دانش بشری، اهمیت دارد. نتایج و دستاوردهایی که منابع مهم علمی و مأخذ عمده برای رنسانس علمی در اروپا گردید.

زبان علم در آن زمان عربی بوده و در جغرافیای گسترده‌ای کاربرد داشته است؛ از جمله در ایران بزرگ آن روزگار و این موضوع نباید سبب اشتباه در ملیت دانشمندان بزرگ تاریخ علم در تمدن اسلامی شود. در این کتاب موضوعی که در آثار تاریخ علوم کمتر بدان پرداخته شده، بررسی می‌شود.

کلمات کلیدی: هیدرولوژی، کانی ها، امواج زلزله، هیدرولوژی چیست، زلزله نگاری، زلزله، سنگ شناسی، دوره رنسانس با کدام دوره در ایران، رنسانس pdf، رنسانس چیست، فلسفه رنسانس، سیستم اطلاعات جغرافیایی، زمین شناسی، شناخت منابع زمین، پیدایش زمین، علوم زمین، pdf زمین شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.