دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی گریزپا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی گریزپا

کتاب صوتی گریزپا اثر آلیس مونرو داستان زن جوانی به نام کارلا است که ظاهراً مشکل خاصی در زندگی‌ با همسرش کلارک ندارد، اما در جایی از داستان احساس می‌کند کلارک او را درک نمی‌کند...

آلیس مونرو (Alice Munro) نویسنده کانادایی معاصر و برنده جایزه نوبل ادبیات در سال 2013 است. آکادمی سوئد مونرو را استاد داستان کوتاه معاصر توصیف کرد. اغلب نوشته‌های وی برنده یا دست‌کم نامزد جوایز معتبر و با‌ارزشی بوده‌اند.

آلیس مونرو را یکی از تواناترین نویسندگان داستان کوتاه امروز می‌دانند. بسیاری بر این عقیده‌اند که مونرو جامعه کتابخوان آمریکای شمالی را با داستان کوتاه آشتی داده‌است. البته خودش می‌گوید هرگز قصد نداشته صرفاً نویسنده داستان کوتاه باشد؛ فکر می‌کرده مثل همه رمان خواهد نوشت؛ ولی حالا دیگر می‌داند نگاهش به مسائل برای نوشتن رمان مناسب نیست. دوست دارد پایان داستان را در ذهنش مجسم کند، و مطمئن باشد مثلاً تا کریسمس آن را تمام خواهد کرد، و نمی‌داند نویسنده‌ها چطور روی پروژه‌های طولانی مثل رمان با پایان باز کار می‌کنند.

او نویسنده آثاری چون چیزی می‌خواستم بهت بگم، گریزپا (مجموعه داستان)، رؤیای مادرم، دست مایه‌ها و دورنمای کاسل راک است که به فارسی هم ترجمه شده‌اند.

در قسمتی از کتاب صوتی گریزپا می‌شنویم:

امسال تابستان یک‌بند باران بارید و باران اولین چیزی بود که صبح صدایش را می‌شنیدیم. محکم به سقف خانه‌ی کاروانی کارلا و کلارک می‌خورد. جاده‌های مارلو کاملا در گل فرو رفته بود، علف‌های بلند خیس آب بودند و حتی وقتی باران نمی‌بارید و به نظر می‌رسید آسمان دارد باز می‌شود از برگ‌های درختان قطرات باران تندی بی‌هوا و بی‌مقدمه فرو ‌می‌ریخت.

کارلا هر بار که بیرون می‌رفت کلاه بلند لبه پهنی را به سر می‌گذاشت و موهای پر پشت بافته‌اش را توی پیراهنش می‌کرد با اینکه کلارک و کارلا در تمام محوطه‌های گردش‌گری، قهوه‌خانه‌ها، روی تابلوی اعلانات دفتر گردشگری و خلاصه هر جایی که به ذهنشان می‌رسید آگهی نصب کرده بودند اما سر و کله کسی برای آموزش دوره‌های وارکاری پیدا نشد...

کلمات کلیدی: کتاب صوتی گریزپا، داستان کوتاه گریزپا، کتاب گویا گریزپا، دانلود کتاب صوتی گریزپا، داستان کوتاه صوتی گریزپا، alice munro، کتاب صوتی فرار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.