دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روشهای الکتریکی در اکتشافات ژئوفیزیکی حوضه های رسوبی عمیق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روشهای الکتریکی در اکتشافات ژئوفیزیکی حوضه های رسوبی عمیق

این کتاب می تواند برای متخصصین اکتشاف نفت و زمین شناسی رسوبی راهنمای مناسبی جهت بهره گیری از روش های کاربردی ژئوالکتریک باشد.

هدف این کتاب در اختیار گذاشتن دانش مربوط به کارکرد روش های اکتشافی الکتریکی با قابلیت نفوذ به عمق با توجه خاص به حوضه های رسوبی می باشد. تاکید بر مفاهیم، روش ها و استراتژی اکتشافی و تغییر و تفسیر بوده و تنها اطلاعات محدودی در موردمشتق گیری معادلات ریاضی، نحوه کار ابزار، نحوه انجام عملیات صحرایی و داده پردازی گنجانیده شده است. چاه پیمایی و تکنیک هایی که انحصارا مربوط به پی جویی سولفایدهای فلزی می باشند، عنوان نشده اند.

کلمات کلیدی: مهندسی نفت، اکتشاف نفت، زمین شناسی، ژئوالکتریک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.