دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش برنامه yahoo massenger 11

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش برنامه yahoo massenger 11

گفتگوی زنده مبنی بر وب امکانی است که امروزه برخی از وبسایت ها در اختیار کاربران قرار می دهند. شما باید به این سایت ها مراجعه کنید و بعد از ثبت نام می توانید وارد فضای گفتگو شوید و با دوستان خود به گفته گو بنشینید. بعضی از این سایت ها نرم افزار های نیز در این زمینه برای انواع سیستم عامل ها معرفی کرده اند که در این آموزش به بررسی نرم افزار شرکت yahoo به نام yahoo messenger در سیستم عامل ویندوز میپردازیم. توجه داشته باشید که در این آموزش به نحوه کار با Yahoo Messenger نسخه 11 می پردازیم.
 
البته باید بدانید که شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت دارند مثل: Google , AOL , MSN , Yahoo , و ... اما شرکتی چون yahoo با ارائه نرم افزاری به نام yahoo messenger این کار را برای کاربران خود آسانتر کرده و به کاربران اجازه ایجاد ارتباط صوتی، تصویری و نوشتاری نیز می دهد. و همچنین شما با این نرم افزار می توانید انواع فایل ها را برای دوستانتان بفرستید. با مراجعه به ادامه مطلب این آموزش را دانلود کنید . 

این آموزش در سطح مقدماتی می باشد.

محتویات این آموزش عبارت اند از :

اضافه کردن دوست به لیست مسنجر

گروه بندی : ساخت گروه

اضافه کردن ID  به گروه ها

نمایش مشخصات افراد در لیست مسنجر

انتخاب عکس برای ID

و ...

در این آموزش سعی بر آن داشتیم تا شما عزیزان را با نکات مهم برنامه جهت برقراری یک گفتگوی زنده مبنی بر وب و اینترنت آشنا سازیم اما قابل توجه شما عزیزان آموزش این برنامه هنوز به پایان نرسیده است به همین خاطر منتظر فصل های بعدی آموزش این برنامه در سایت باشید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت Awindows.ir  مراجعه کنید . 

کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار، نرم افزار چت، آموزش یاهو مسنجر، یاهو مسنجر، آشنایی با یاهو، ساخت ایمیل، چت، آموزش چت، وب، گفتگوی زنده اینترنتی، ارتباط صوتی، اکانت یاهو، yahoo messenger، online chat،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.