دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب آموزش خط فرمان CMD

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش خط فرمان CMD

برنامه خط فرمان (به انگلیسی Command Prompt) یا بطور خلاصه CMD رابط کاربری متنی سیستم عامل‌ها به حساب می‌آید. رابط کاربری متنی در مقابل رابط کاربری گرافیکی (Graphic User Interface / GUI) قرار می‌گیرد. در واقع در رابط کاربری گرافیکی از اشیای سیستم عامل استفاده می‌کنیم تا کار‌های رایانه ای مان را انجام دهیم و در رابط کاربری متنی از دستور نویسی استفاده می‌کنیم. برای مثال (در ویندوز ما روی My Computer دابل کلیک می‌کنیم و وارد Drive C می‌شویم و فایل File.txt را حذف می‌کنیم، از رابط کاربری گرافیکی سیستم عامل ویندوز برای حذف یک فایل در درایو C استفاده کرده‌ایم اما همین کار را می‌توان با رابط کاربری متنی انجام داد، که باید در Command Prompt دستور DEL C:\File.txt را وارد کنیم. در کتاب آماده شده بطور مختصر و مفید با خط فرمان در ویندوز 7 و نحوه دستور نویسی در آن آشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: کتاب آموزش CMD، کتاب آموزش خط فرمان، آموزش CMD، آموزش استفاده از خط فرمان، آموزش تصویری CMD، آموزش خط فرمان، آموزش رایگان خط فرمان، آشنایی با خط فرمان، خط فرمان ویندوز، خط فرمان ویندوز 7، خط فرمان ویندوز سون، خط فرمان در ویندوز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.