دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پیچ استارت آپ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پیچ استارت آپ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کتاب پیچ استارت آپ چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی اسلایدهایی می‌پردازد که شما به وسیله‌ی آن ایده و محصول خود را به سرمایه‌گذاران معرفی می‌کنید تا آن‌ها روی پروژه‌ی شما سرمایه‌گذاری کنند.

پیچ استارت آپ یک فرم استاندارد است که توسط کارآفرینان تنظیم شده تا به سرمایه گذاران ارائه شود. در صورتی که این فرم‌ها تمامی جنبه‌های مورد نظر را تحت پوشش قرار دهد و برنامه‌های جامع و کامل داشته باشد، به سرمایه گذاران برای شروع فعالیت کمک می‌کند.

این فرم‌ها معمولا به صورت اسلاید و توسط پروژکتور به سرمایه گذاران ارائه می‌شود. 
تعداد اسلایدها یکی از مهم‌ترین الزامات است که نباید بیش از 19 اسلاید شود.  
ارائه معمولا باید به صورت حضوری انجام شود و تا حد امکان از ارائه آن‌ها در سمینارها و جلسات آنلاین خودداری شود.  
این فرم‌ها باید تا حد ممکن ساده و روان نگارش شوند تا سرمایه گذرانی که در آن حوزه اطلاعات تخصصی ندارند نیز بتوانند به طور کلی متوجه ساز و کار استارت آپ شوند. 
پیچ دک‌ها باید توانایی متقاعد کردن سرمایه گذاران را داشته باشند. از این رو باید در تدوین آن از تمامی ابزارهای سمعی و بصری برای ارائه اطلاعات بیشتر و متقاعد کردن افراد استفاده کنید. 
فرم‌های ارائه شده باید مطابق با واقعیت و قابل اجرا باشند. ممکن است شما یک ایده متفاوت و خاص داشته باشید اما اجرای آن غیر ممکن و یا بسیار سخت باشد. سرمایه گذاران باید کاملا متقاعد شوند که ایده و استارت آپ شما قابلیت اجرایی شدن و رسیدن به بازده را دارد.

کلمات کلیدی: نحوه ارائه طرح به سرمایه گذار، نمونه پیچ دک، نوشتن پیچ دک، نحوه ارائه استارتاپ، ارائه ایده به سرمایه گذار، نمونه pitch deck، Pitch deck چیست، Pitch deck قالب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.