دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رازهای موفقیت در زندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رازهای موفقیت در زندگی

کتاب رازهای موفقیت اثر علیرضا حسن زاده، به معرفی و بررسی راه‌های رسیدن به هدف و موفقیت می‌پردازد و رفتارهایی را بیان می‌کند که بسیاری از انسان‌های موفق آن‌ها را به صورت عادت در زندگی خود پیاده سازی می‌کردند.

تعاریف متفاوتی از موفقیت ذکر شده است، هر شخصی موفقیت را به گونه‌ای تعریف می‌کند ولی در بین تعاریف اساتید بزرگ موفقیت چند تعریف به چشم می‌خورد. برخی بر این باوراند که موفقیت یعنی رسیدن به هدف، همین که شما به هدفتان رسیدید یعنی شما موفق شده‌اید.

برخی دیگر مثل آنتونی رابینز می‌گویند: موفقیت پیش رفتن است، نه به نقطه پایان رسیدن، همین که شما را به جلو در حال حرکت هستید و همواره رشد می‌کنید این یعنی شما موفق هستید.

در بخشی از کتاب رازهای موفقیت در زندگی می‌خوانیم:

نه گفتن
این نصیحتی است که بیل گیتس از وارن بافت دریافت کرد و به شدت به درد هر کسی می خورد، فرقی هم نمی‌کند که پولدار و موفق باشید یا نباشید. همیشه بر سر راهتان با فرصت‌ها یا کارهایی برای انجام دادن مواجه خواهید شد. در این دنیای شلوغ و پرهیاهو اینکه بدانید چگونه و چه زمانی به پروژه‌های مختلف، رویدادهای اجتماعی و دیگر درخواست‌هایی که از شما وقت می‌گیرند نه بگویید یک مهارت مهم است که باید کسب کنید. نه گفتن به شما این فرصت را می‌دهد که تشخیص دهید چه امری واقعا مهم است و بر همان تمرکز کنید.

کلمات کلیدی: موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، روانشاسی موفقیت، رسیدن به خواسته ها، راهنمای موفقیت، راه های موفقیت، مهارت های زندگی، تغییر در خود، راه و رسم زندگی، راز موفقیت، روشهای موفقیت، اسرار موفقیت، موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، تغییر زندگی، رسیدن به هدف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.