دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تو موفق به دنیا آمدی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تو موفق به دنیا آمدی

کتاب تو موفق به دنیا آمدی توسط هدایت محمودی، به تحریر در آمده است، کتابی است که در حوزه موفقیت به چاپ رسیده است. موضوع کلی کتاب  مربوط به رشد شخصی و حرفه‌ای و استفاده از قوانین موجود در طبیعت و نحوه استفاده و به خدمت گرفتن این قوانین را مد نظر قرار داده و خواننده را به شکل صحیحی در راه موفقیت و پیشرفت قرار می‌دهد. هر کسی که برای اولین بار این کتاب را در دست بگیرد متوجه روان بودن متن و موضوع و متناسب بودن این کتاب با  افکار خود خواهد بود، چرا که کسانی که به دنبال چنین مطالب و موضوعات و کتاب‌هایی هستند مسلماً اولین و مهم‌ترین خواسته‌شان پیشرفت و موفقیت در هر جنبه از زندگی‌شان است و به جرئت می‌توانم بگویم که کتاب حاضر منبعی است برای کسانی که می‌خواهند به جای مراجعه به کتب گوناگون با نویسنده‌های متفاوت و البته با نگاه و نظریه‌های گوناگون، از یک منبع به طور جامع استفاده کرده و همان یک کتاب را به عنوان راهنما برای خودشان در نظر بگیرند.

این کتاب شامل 5 فصل می‌باشد که با ترتیب قرار گیری می‌توانید از کل کتاب به نحو مطلوب استفاده کرده و با راهنمایی‌هایی که به خواننده می‌دهد، می‌توانند بهترین انتخاب‌ها را در تمام زمینه‌های زندگی خود و دیگران داشته باشند.  در واقع هر بخش و فصل از این کتاب مباحثی چالش بر انگیز را مطرح و البته پاسخ و راهکارهایی برای هر مسئله ارائه نموده است.

کلمات کلیدی: موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، تغییر زندگی، مدیریت زمان، هدف گذاری، روانشناسی موفقیت، موفقیت در زندگی، هدف گزینی، اهمیت برنامه ریزی، راهنمای موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.