دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زن، آنگونه که باید باشد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زن، آنگونه که باید باشد

کتاب زن، آنگونه که باید باشد مجموعه‌ی چند سخنرانی از استاد اصغر طاهرزاده است که در آن‌ها از زوایای مختلف موضوع زن و خانواده مورد بررسی قرار گرفته، به اضافه‌ی مجموعه‌ی سؤال و جواب‌هایی که در مورد ازدواج از ایشان پرسیده‌اند.

چون موضوع زن، خانواده و ازدواج، موضوعات بسیار حساسی هستند که باید با تعریف درست با آن‌ها برخورد کرد، این اثر از اهمیت بالایی برخوردار است.

در بخشی از کتاب زن، آنگونه که باید باشد می‌خوانیم:

از نکاتی که متأسفانه دشمنان دانا و دوستان نادان به آن دامن می‌زنند موضوع عدم مشورت با زنان است، و روایاتی را نیز با دعوت ما به آیات قرآن و تدبر در آن‌ها، ابتدا به خوبی «مشورت با زنان» به عنوان نمونه مطرح می‌کنند. استاد در بحث روشن می‌کنند، محال است از نظر ارزش و رسیدن به کمال، ذره‌ای بین زن و مرد تفاوت باشد و سپس به جایگاه روایات پرداخته‌اند تا معلوم شود اگر خاستگاه روایات درست روشن گردد نه تنها کوچک‌ترین تحقیری در آن‌ها برای زنان نخواهد بود، بلکه بر عکس آن روایات حساسیت جایگاه زنان را برای داشتن بستری مناسب در امر تربیت فرزند مد نظر دارند.

کلمات کلیدی: ازدواج، خانواده، زن در اسلام، ازدواج در اسلام، مسائل زنان، تشکیل خانواده، زنان، وضع اجتماعی زنان، دانلود کتاب زنان، حقوق زنان، مشکلات زنان، آزادی زنان، کتاب زنان، مسائل و مشکلات زنان، دانلود کتاب شناخت زنان، جایگاه زنان، موقعیت زن در خانواده، کتاب در زمینه خانواده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.