دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی اتاق سرخ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی اتاق سرخ

کتاب صوتی اتاق سرخ اثر هربرت جورج ولز داستان مردی جوان است که هیچ اعتقادی به شبح ندارد اما اطرافیانش که سنی از آن‌ها گذشته بود و شبح‌ها را دیده بودند او را به سمت اتاق اشباح فرستادن تا به او نیز ثابت شود که شبح وجود دارد.

هربرت جورج ولز نویسنده و جامعه‌شناس انگلیسی و خالق رمان‌های علمی تخیلی است. از آثار مهم او می‌توان به «ماشین زمان» و «جنگ دنیاها» اشاره کرد. معروف ترین اثر او "طرحی از تاریخ" نام دارد.

در قسمتی از کتاب صوتی اتاق سرخ می‌شنویم:

گفتم خیالتون رو راحت کنم اون شبح باید کاملا ظاهر شه تا بتونه من رو بترسونه و با لیوانی که در دستم بود جلوی آتش ایستادم. مردی از گوشه چشم نگاه مختصری به من انداخت و گفت: هر طور که میل شماست...
گفتم من بیست و هشت سال زندگی کردم و هرگز شبح ندیدم.

 

کلمات کلیدی: کتاب صوتی اتاق سرخ، داستان کوتاه اتاق سرخ، کتاب گویا اتاق سرخ، دانلود کتاب صوتی اتاق سرخ، داستان کوتاه صوتی اتاق سرخ،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.