دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سگ شیشه‌ای

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سگ شیشه‌ای

کتاب سگ شیشه‌ای اثر فرانک بائوم با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده، در صدد نشان دادن پایان ناخوش عدم رضایت از وضعیت موجود به بهانه و دلخوش بودن به آینده‌ای دور و دست نیافتنی است و بقولی به این فکر که مرغ همسایه غاز است، برای آگاهی کودکان و نوجوانان فارسی زبان می‌باشد.

عدم رضایت از وضعیّت زندگی در قصّه‌ها:

انسان‌ها در موقعیّت‌ها و شرایط متفاوتی قرار دارند و از امکانات مختلفی بهره می‌برند ولیکن بسیاری از این افراد از موقعیّت و جایگاه خویش راضی نیستند و بر آن هستند که از شرایط بالاتر و بهتری بهره گیرند و این حرص و آز آنان هیچگاه پایانی ندارد درحالیکه خوشبختی انسان‌ها در دوران کوتاهی که عمر طبیعی خوانده می‌شود، به آن وابسته نیست که به هر چه آرزو دارند، برسند بلکه بدان بستگی دارد که از آنچه دارند، به خوبی بهره گیرند و به قول سعدی شیرازی:

به روز خوب کسان غم مخور ‌ای دل ... بسا کسان که به روز تو آرزومند است

کلمات کلیدی: داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، The Glass Dog، Frank Baum، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.