دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی در انتظار راه حل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی در انتظار راه حل

کتاب صوتی در انتظار راه حل نوشته فرناندو سورنتینو نویسند‌‌ه‌ی آرژانتینی است. در آثار وی د‌‌رونمایه‌های خیالی و گاه وحشت نقش عمد‌‌ه‌ای د‌‌ارد‌‌.

نوشته‌های فرناندو سورنتینو به دلیل سبک خاصی که دارد دنیای واقعیت را در هم آمیخته و به صورت ادبیات طنز آمیز به رشته تحریر در می آورد. این داستان کوتاه از کتاب هرج و مرج مرز برگرفته شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی در انتظار راه حل می‌شنویم:

من اسیر یک پشه هستم، باور می‌کنید؟
او کاملا قدرت و آمادگی لازم را دارد که مرا بکشد. اما خوشبختانه تا همین حالا که دارم این مطالب را می‌نویسم از قدرتش سواستفاده نکرده است.
می‌شود گفت رفتار او با من در این مدت معتدل و تا حد زیادی قانونمند بوده البته باید این را هم بگویم که تلاش نکردن من برای فرار از دست او نه به دلیل رفتار معتدل او بلکه به دلیل ترس من است.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه صوتی در انتظار راه حل، کتاب صوتی در انتظار راه حل، داستان کوتاه در انتظار راه حل، کتاب گویا در انتظار راه حل، دانلود کتاب صوتی در انتظار راه حل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.