دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

معماری داخلی (به انگلیسی: Interior design) به مجموعه اعمالی که جهت بهینه‌سازی و یا ایجاد تغییر در فضای داخلی بناها از لحاظ ساختار، چیدمان عناصر، نور و رنگ انجام می‌شوند، گفته‌می‌شود. معماری داخلی به‌منظور ارائهٔ راه‌حل‌هایی برای سهولت در استفادهٔ ساکنان و پدیدآوردن فضایی مناسب، بسته به نوع کاربری بنا انجام می‌شود. طراحی داخلی یا در حقیقت معماری داخلی یک حرفه چند تزئینی است که محیط داخلی ساخته شده در یک سازه در هر خلاقیت و راه حل تکنیکی، کاربردش را به دست آورد. در کتاب آماده شده بطور مختصر و مفید با طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و منظر آشنا خواهید شد.

کلمات کلیدی: یادگیری طراحی داخلی، کتاب آموزش طراحی دکوراسیون منزل، کتاب آموزش طراحی داخلی خانه، کتاب در زمینه طراحی داخلی، آموزش مجانی طراحی خانه، آموزش طراحلی داخلی، آموزش طراحی خانه، آموزش طراحی دکوراسیون خانه، اموزش طراحی داخلی خانه، دانلود کتاب آموزش طراحی داخل خانه، دانلود کتاب آموزش طراحی داخل ساختمان، طراحی داخلی، طراحی داخلی خانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.