دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ویجا

  • موضوع: کتاب‌های علمی
  • ۳۸ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
  • ۱۸۳۶۸ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ویجا

کتاب ویجا درباره‌ی نحوه‌ی ارتباط با دنیای ارواح و ماورا طبیعه است. به طور کلی برای ارتباط برقرار کردن با ارواح، نیاز به یک شخص مدیوم هست.

واژه‌ی مدیوم (medium) در اصل به معنی میانجی و واسطه می‌باشد و در این مورد خاص به شخصی می‌گویند که انرژی‌اش طوری است که می‌تواند بین یک روح با دنیای مادی ارتباط برقرار کند. مدیوم‌ها دارای انواع مختلفی هستند، یعنی هر کدام بنا به نوع و مقدار انرژی که دارند، از روش خاصی برای ارتباط برقرار کردن با ارواح برخوردارند.

در بخشی از کتاب ویجا می‌خوانیم:

معمولاً دفعات متوالی ارواح سعی می‌کنن با شما ارتباط برقرار کنن (یک روح خاص، سعی می‌کنه شما را از دست نده و خودش باز هم بیاد.) اما خطر واقعی زمانی هست که شما ازشون می‌خواین که حضورشون رُ ثابت کنن یا یه کار فیزیکی براتون انجام بدن. شما امکان داره خیلی ساده بگین خب تو اگه واقعاً یه روح هستی، این نور رُ خاموش کن (یا مثلاً شعله‌ی شمع رُ پخش کن) یا فلان چیز رُ تکون بده. اما باید بدونین که در واقع کاری که شما انجام دادین خیلی ساده ست: <شما درگاه رُ باز کردین> و بهشون اجازه دادین که وارد دنیای فیزیکی بشن و در این حالت مشکلات بعدی می‌تونن - و اکثر مواقع اتفاق میوفته - که پیش بیان.

اما چه طور خواهد بود اگه ویجا نتونه واقعاً با ارواح ارتباط برقرار کنه؟ اگه فقط می‌تونه با ضمیر ناخودآگاه‌مون تماس حاصل کنه؟ در این مورد هم نصیحت مشابه هست: از اونجایی که گزارش‌های مثبت در رابطه با استفاده از ویجا خیلی کم هست اما خیلی خیلی زیاد گزارش‌های منفی در این مورد وجود داره، شاید لازم باشه فرض کنیم که ویجا می‌تونه با جنبه‌های منفی ناخودآگاهمون خودش رُ وفق بده. اگر چه نمی‌شه نادیده گرفت علمی رُ از اتفاقات گذشته و حتا آینده که خیلی مواقع ویجا با ما در میان می‌ذاره.

کلمات کلیدی: روح، ارواح، ماوراءالطبیعه، ارتباط با روح، پیام ارواح، ارواح بلاتکلیف، دنیای ماورا، احضار روح، دیدن روح، عالم ارواح، دانلود کتاب ارواح، کتاب ارتباط با ارواح، کتاب احضار روح pdf، دانلود کتاب احضار روح pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.