دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی ورزش می کنم چون دوست ندارم مثل مادرم بشم!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی ورزش می کنم چون دوست ندارم مثل مادرم بشم!

امیدوارم وقتی به سن مادرم برسم همچنان بتونم تنیس بازی کنم، این حرفی بود که مادرم درباره مادربزرگ 94 ساله م می گفت. مادر بزرگم زنی فعاله که تا این سن هنوزم کم نیاورده. در حالی که حرف مادرم رو با سر تایید می کردم به این فکر بودم که اصلا می تونه به سن مادربزرگم برسه یا نه؟

مادرم بر اساس قد و وزنی که داره چاق به حساب میاد. 50 سالشه و همیشه درگیر وزنش بوده حتی قبل از به دنیا اومدن من. تا به حال چهار تا عمل جراحی در رابطه با چاقیش داشته. هر بار که به دیدنش می رم به نظر سنگین تر و کندتر شده و کارهایی مثل بالا و پایین رفتن از پله ها، ایستادن برای مدت طولانی و دوچرخه سواری رو سخت تر انجام میده. از این می ترسم که دیگه راهی برای کمک کردن به مادرم پیدا نکنم!...

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صوتی دکتر کرمانی، کتاب صوتی ورزش، تناسب اندام،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.