دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سبک زندگی خودت را داشته باش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سبک زندگی خودت را داشته باش

کتاب سبک زندگی خودت را داشته باش به شما می‌آموزد چگونه با تغییر باورهایتان به رویاهایتان دست یابید.

اگر می‌خواهی مسیر، فقط آن چه را برایت بنمایاند که باید تجربه کنی، باید سعی کنی با تغییر زاویه دیدت همواره به احساس خوب برسی... حتی اگر به نظر برسد از قافله عقب مانده‌ای... حتی اگر منطقی نباشد... حتی اگر به تجربه ثابت شده باشد که فلان کار جواب نمی‌دهد... حتی اگر مورد تمسخر واقع شوی، باید در این مسیر نه چندان تند و نه چندان کند گام برداری و پیرو عواطفی باشی که به عنوان راهنمای همیشگی‌ات، همواره به تو می‌گوید: اگر احساس خوبی داری، یعنی در مسیر درستی هستی. 

فقط لازم است در آرامش بمانی. همان آرامشی که حاصل هماهنگی ذهنمان با روح است. همان هماهنگی‌ای که جادویش، ما را قادر به دیدن نعمت‌های زندگی‌مان می‌کند. 

می‌توانیم سپاسگزار‌تر باشیم... فارغ از اینکه دیگران چه چیزی را دوست دارند یا می‌پسندند، یا چه چیزهایی این روزها به اصطلاح بیشتر لایک می‌خورد، یا چکار کنم تا با جلب توجه بیشتر، فالورهای بیشتری به دست آورم.

کلمات کلیدی: تغییر رفتار، تغییر و تحول در زندگی، تغییر در زندگی، ایجاد تغییر در زندگی، تغییر زندگی pdf، رویاهای من، آرزوهای من، رسیدن به آرزوها، موفقیت در زندگی، رسیدن به خواسته ها، راه رسیدن به خواسته ها، بهترین سبک زندگی چیست، سبک زندگی pdf، انواع سبک زندگی در روانشناسی، رسیدن به آرزوهای محال، تغییر زندگی، موفقیت شخصی، راه و رسم زندگی، تغییر در خود،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.