دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خوراک ذهن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خوراک ذهن

کتاب کتاب خوراک ذهن نوشته‌ی آکادمی مجازی باور مثبت، به شما نحوه‌ی کنترل ورودی‌های ذهن را آموزش می‌دهد.

قبل از اینکه ببنید چه ورودی‌هایی را به صورت مستقیم وارد ذهن خود می‌کنید، باید با ورودی‌هایی آشنا شوید که به صورت غیر مستقیم وارد ذهنتان می‌کنید. 

هنگامی که به شخصی پیامی ارسال می‌کنید، در حال وارد کردن ورودی و اطلاعات به ذهن خود هستید. تصور کنید شما در پیام‌تان با لحنی تند و خشن با شخصی صحبت می‌کنید، همانطور که جملات را تایپ و آماده ارسال می‌کنید این جملات در ذهن شما مرور می‌شود و انگار شخصی این صحبت‌ها را در مورد شما انجام داده است. 

درست است که مستقیماً حرفی به شما زده نمی‌شود و شما شخص دیگری را مورد خطاب قرار می‌دهید، اما قسمت بد ماجرا اینجاست که شما هم هر قدر شخصی را مورد آزار قرار دهید، خودتان آزار می‌بینید. پس باید مدریت ذهن را در زمانی که به صورت غیر مستقیم اطلاعات و ورودی‌هایی را به آن می‌دهید به عهده داشته باشید.

انسان‌ها را در انتخاب رژیم غذایی و موضع‌گیری آن‌ها در مورد مواد غذایی می‌توان حداقل به ده گروه تقسیم کرد:

گروه اول - همه چیز خوارها: اساساً هر چیزی که قابلیت قرار گرفتن در ظرف داشته باشد یا حتی قابلیت جمع شدن در مشت، توسط این افراد خورده می‌شود. 

گروه دوم - هیچ چیز نخورها: این‌ها در بخش‌های خاصی از دنیا مستقر هستند و به مسلک‌های خاصی وابستگی دارند. فکر می‌کنند شکم خالی و زجر کشیدن و ریاضت می‌تواند موجب رشد و تعالی شود. 

گروه سوم- مدرن خوارها: کافی است به آن‌ها بگویی این دارو یک ماه است که برای رفع افسردگی وارد بازار شده یا این مکمل غذایی همین دیروز اختراع شده. می‌خورند و لذت می‌برند. 

گروه چهارم- سنتی خوارها: وقتی غذا می‌خورند برایت توضیح می‌دهند که این غذا قرن‌هاست به همین شکل خورده می‌شود و سنتی‌ترین و سالم‌ترین غذای موجود است. 

گروه پنجم- غربی خورها / شرقی خورها: اگر بگویی ماکارونی، می‌گوید میل ندارد. اما اگر بگویی اسپاگتی می‌گوید: عاشقش هستم. یا اینکه به او می‌گویم: گولاش یک غذای محلی آلمانی - اتریشی است. چپ چپ نگاه می‌کند. می‌گویم: همان آبگوشت خودمان است. به سمت ظرف حمله می‌کند. 

گروه ششم - مخلوط خورها: اصل لذت خوردن برای او این است که به آشپزخانه برود. هر چه در یخچال و کابینت هست بردارد و قاطی کند و یک اسم عجیب هم روی آن بگذارد و بخورد و به خورد تو بدهد!

گروه هفتم - مقلدها: می‌گویند فلان شخصیت، هر روز صبح با صبحانه‌اش فلان ماده یا فلان غذا را می‌خورده. یا چون فلانی پزشک است و این را می‌خورد، ما هم همان را می‌خوریم. 

گروه هشتم - مادرها: بله. اشتباه نشده! مادرها هم یک گروه تغذیه‌ای هستند. مادرها به جای بچه‌ها در مورد غذای آن‌ها تصمیم می‌گیرند و معتقدند که آنچه می‌گویند «سلیقه آن‌ها» نیست بلکه «صلاح تو» است. 

گروه نهم - گرسنه گراها: خودشان غذاهای خاصی را نمی‌خورند و اگر تو را هم در حال خوردن آن غذاها ببینند بدون اینکه با تو حرف بزنند، غذا را از پیش چشم تو برمی‌دارند. 

گروه دهم - غذاخورهای خیابانی: در خانه اگر کباب هم بخورد شاکی است. بیرون اما، فلافل را مانند غذای بهشتی، با لذت تناول می‌کنند و تا روزها پس از آن، در خانه از طعم لذیذ فلافل می‌گوید که اگر نخورده باشی، فکر می‌کنی اگر فلافل نخورده بمیری، ناکام مانده‌ای!

کلمات کلیدی: کنترل ذهن، قدرت ذهن انسان، قدرت ذهن در موفقیت، قدرت ذهن چیست، تحقیق در مورد قدرت ذهن، قدرت فکر انسان، قدرت درون، مبارزه با افکار منفی، توانایی های ذهن، تغییر زندگی، راهنمای موفقیت، نگرش مثبت، مغز انسان، تفکر نوین، تصویرسازی ذهنی، تمرین تجسم و تصویرسازی ذهنی، تغییر در خود، کتاب ذهن قدرتمند pdf، کتاب خوراک ذهن چیست، ذهن انسان، فکر کردن، قدرت تفکر، تفکر مثبت، تقویت ذهن، قدرت ذهن، از بین بردن افکار منفی، مهارت های تفکر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.