دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نکاتی که در طراحی بنرهای تبلیغاتی باید رعایت کرد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نکاتی که در طراحی بنرهای تبلیغاتی باید رعایت کرد

کتاب نکاتی که در طراحی بنرهای تبلیغاتی باید رعایت کرد، به زبان ساده، به مبانی تبلیغات اینترنتی می‌پردازد و رازهای اثربخش تبلیغ در اینترنت را رمزگشایی می‌کند.

اینترنت، فرصت‌های جدیدی را برای رونق انواع کسب و کارها به وجود آورده است. حضور در این فضا و پاسخ به نیاز کاربران نیمی از کار است و نیمی دیگر تبلیغ و اطلاع رسانی در فضای وب است. با تبلیغات بنری در فضای اینترنت شما می‌توانید به دو هدف مهم نایل گردید: افزایش فروش و آگاهی در مورد برندتان در این نوع تبلیغات.

طراحی بنر جزء مهم‌ترین بخش‌ها است، فرآیند تولید یک بنر خوب از طراحی هنرمندانه یک پیام آغاز می‌گردد، این طراحی می‌تواند پیام را به شکل قوی‌تری نمایش دهد.

در بخشی از کتاب نکاتی که در طراحی بنرهای تبلیغاتی باید رعایت کرد می‌خوانیم:

Call to Action دکمه‌ای است که مخاطب را تشویق می‌کند تا روی بنر کلیک کرده و عملی در صفحه فرود پیش رویش انجام دهد و چشم پوشی از این دکمه‌ها باعث می‌شود که مخاطب درک نکند که چه چیزی پیش رویش است و از بنر گذر کند.
این قسمت بیشتر اوقات از نظر تکنیکی توسط متن یا دکمه گرافیکی ایجاد می‌شود و شامل متن‌هایی مثل : "اینجا را کلیک کنید"، "بیشتر بدانید"، "همین حالا ببیند" یا "ثبت نام کنید" می‌شود.

کلمات کلیدی: آموزش طراحی بنر تبلیغاتی، تبلیغات اینترنتی، بنر تبلیغاتی، تبلیغات بنری چیست، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات سایت، نکات مهم در تبلیغات بنری، نکات مهم در طراحی بنر، نقش رنگ ها در طراحی بنر، دکمه فراخوان بنر، CTA، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات PPC، سایز بنرهای تبلیغاتی، طراحی بنر با لوگو، بنر ساده، call to action، حجم بنر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.