دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ماجراهای شرلوک هولمز - مرگ قرمز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ماجراهای شرلوک هولمز - مرگ قرمز

کتاب ماجراهای شرلوک هولمز - مرگ قرمز اثر سر آرتور کانن دویل داستان مردی است که بیرون خانه شرلوک هولمز روی پله‌ها افتاده است. او از شرلوک هولمز خواهش می‌کند که جانش را از دست «زالوی قرمز» نجات بدهد.

اما این زالوی قرمز چه چیزی می‌تواند باشد؟ تحقیقات، هولمز و واتسون را به یک قمارخانه می‌رساند. آن‌ها متوجه می‌شوند که پای اشخاص مهمی وارد این ماجرا شده است.

اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است. چه کسی پشت تمام این قضایاست؟ آیا ممکن است این کارها نقشهٔ دشمن اصلی هولمز، موریارتی، باشد؟ چطور کارآگاه مشهور این معما را حل خواهد نمود؟

کلمات کلیدی: کمیک، دانلود کمیک هیجانی، دانلود کمیک ماجراجویی، دانلود کمیک جالب، کمیک تصویری، داستان مصور، دانلود کمیک ماجراهای جذاب شرلوک هولمز، کمیک ماجراهای جذاب شرلوک هولمز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.