دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تبلیغات کلیکی چیست و چگونه می‌توانیم با آن تجارت خود را متحول کنیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تبلیغات کلیکی چیست و چگونه می‌توانیم با آن تجارت خود را متحول کنیم؟

کتاب تبلیغات کلیکی چیست و چگونه می‌توانیم با آن تجارت خود را متحول کنیم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی روشی نوین و بسیار کاربردی برای توسعه و پیشرفت تجارت‌های آنلاین می‌پردازد.

دنیای بازاریابی آنلاین دارای بخش‌های مختلفی است که می‌توان گفت اکثریت تجارت‌ها شناخت درستی از آن‌ها ندارند. یکی از این بخش‌ها نوعی بازاریابی با عنوان بازاریابی تبلیغات کلیکی یا Pay Per Click می‌باشد که در صنعت بازاریابی دیجیتالی آن را PPC می‌نامند. 

در بخشی از کتاب تبلیغات کلیکی چیست و چگونه می‌توانیم با آن تجارت خود را متحول کنیم؟ می‌خوانیم:

با یک تعریف ساده می‌توان گفت که بازاریابی با تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک راهی برای استفاده از موتورهای جستجو به منظور کسب بازدید از طریق کلیک‌های کاربران به صورت تبلیغات است. از بارزترین مثال‌های موجود برای تبلیغات کلیکی، تبلیغات اسپانسری گوگل در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل است. این سیستم گسترده‌ی تبلیغاتی گوگل Google AdWords نام دارد و دارای چندین بخش است که برخی از آن‌ها تبلیغات کلماتی در موتورهای جستجو، تبلیغات کلیکی در سایت‌های اشتراک ویدئویی مثل یوتیوب و همچنین در اپلیکیشن‌های موبایلی می‌باشند.

نحوه عملکرد این نوع تبلیغات بسیار هوشمندانه است. در واقع تبلیغات کلیکی امروزی بر مبنای تبلیغات کلمات کلیدی پایه‌گذاری شده‌اند. به همین دلیل این تبلیغات هوشمندانه خوانده می‌شوند که می‌توان آن‌ها را با سرعت زیاد و با دقت بالا و درست مطابق با کلمات کلیدی انتخابی سفارش داد. شما به‌ازای تعداد کلیک‌هایی که خواهان دریافت هستید، مبلغی متناسب با آن را پرداخت کرده و سفارش خود را تکمیل می‌کنید.

مثلاً اگر شما تبلیغ خود را برای 1000 کلیک سفارش داده باشید، به مقدار 1000 کلیک از آی‌پی‌های مجزا کلیک دریافت می‌کنید و به محض رسیدن تعداد کلیک‌ها به حدنصاب، تبلیغ شما حذف خواهد شد. گوگل تبلیغ مورد نظر شما را با کلمه کلیدی مخصوص به کسب‌و‌کار شما تطابق داده و در نتایج صفحاتی که کاربران اقدام به جستجو برای کلمات مشابه کرده‌اند به نمایش درمی‌آورد.

کلمات کلیدی: کسب درآمد از اینترنت، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات کلیکی چیست، کسب درآمد از تبلیغات کلیکی، تاثیر تبلیغات کلیکی، مزایای تبلیغات کلیکی، معایب تبلیغات کلیکی، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی فروش اینترنتی، تجارت الکترونیک، تجارت آنلاین، تبلیغات گوگل، Google AdWords، seo، بهینه سازی وب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.