دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه می‌توان در ایران درآمد دلاری کسب نمود؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه می‌توان در ایران درآمد دلاری کسب نمود؟

کتاب چگونه می‌توان در ایران درآمد دلاری کسب نمود؟ نوشته‌ی سید محمد علوی، راه دستیابی به یکی از لذت‌بخش‌ترین و با ارزش‌ترین انواع درآمدها را به شما یاد می‌دهد.

احتمالاً شما هم مثل خیلی‌های دیگر فکر می‌کردید برای کسب درآمد دلاری در ایران باید شق القمر کرد؟ البته منظورم این نیست که کار خیلی راحتی است، اما کار خیلی سختی هم نیست کافی است راه و چاهش را بیاموزید. اگر می‌دانستید کسب درآمد دلاری چقدر لذت‌بخش و در عین حال چه قدر با ارزش هست حتی یک لحظه نیز درنگ نمی‌کردید و استارت می‌زدید. 

واقعیت این است که درآمد دلاری فوق‌العاده به صرفه می‌باشد، دلیل آن هم تفاوت بین نرخ دلار و ریال می‌باشد. شما کافیست یک سفارش پنج دلاری را انجام دهید که ارزش آن در حال حاضر (آبان ماه 97) حدود 70000 تومان می‌شود. برای ما این مبلغ، مبلغ خوبی است چون قرار است کسب درآمد دلاری را بیشتر در کنار کار اصلی‌مان انجام دهیم و نکته‌ی جالب‌تر این است که پنج دلار برای کسی که در خارج از ایران پرداخت کرده اصلا مبلغ مبلغ خاصی نیست. 

گرفتن سفارش دلاری کار خیلی سختی نیست چرا که کاری را که به عنوان مثال در یک کشور خارجی به عنوان مثال 30 دلار انجام می‌دهند برای یک هموطن ایرانی فوق‌العاده به صرفه خواهد بود که همان کار را با مبلغ حتی 20 دلار و حتی کمتر انجام دهد. به عنوان مثال اگر نرخ طراحی یک بیلبورد تبلیغاتی در کشوری مثل اسپانیا 80 دلار باشد یک ایرانی می‌تواند این سفارش را با قیمت 40 دلار و حتی کمتر انجام دهد. 

فرض کنید در ایران طراحی یک بیلبورد تبلیغاتی صدهزار تومان آب می‌خورد (دقت داشته باشید که اعداد فرضی و برای توضیح مطلب می‌باشد) در این صورت اگر یک هموطن طرح فرد اسپانیایی را به مبلغ 40 انجام دهد به واحد پول ما می‌شود 560000 تومان و نکته جالب‌تر این است که 40 دلار برای فرد خارجی مبلغ خاص و قابل توجهی نیست. بدین خاطر است که می‌گویند کسب درآمد دلاری فوق‌العاده لذت‌بخش و باصرفه می‌باشد.

کلمات کلیدی: کسب درامد به دلار در ایران، آموزش کسب درآمد دلاری، چگونه درآمد دلاری داشته باشیم، چگونه درآمد به دلار داشته باشیم، کسب درآمد، درآمدزایی، کسب درآمد بیشتر، روش‌های کسب درآمد، راه های افزایش درآمد، راههای کسب درآمد، جدیدترین روش های کسب درآمد، کسب و کار، کسب درآمد از اینترنت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.