دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قدرت بی پایان ذهنتان

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قدرت بی پایان ذهنتان

شما با خواندن این کتاب با قدرت ذهن ناخودآگاهتان آشنا می شوید. الگوها و تکنیک هایی که در این کتاب آورده شده است باعث می شود که ذهنتان را آنطور که دلخواهتان است برنامه ریزی کنید و به اهدافی که دوست دارید برسید.

از متن کتاب:

مسأله یادگیری یکی از مواردی بود، که ذهن م درگیر کرده بود. گاهی اوقات از افراد می‌شنیدم که بعضی از کودکان در مدرسه مشکل یادگیری دارند و خیلی سخت درس‌های خود را یاد می‌گیرند ‌و معلم آن‌ها در آموزش دادن آن‌ها با مشکلات زیادی مواجه می‌شود. برایم سؤال بود که مشکل کجاست؟ آیا مغز کودکان با هم متفاوت هستند و یا مسأله دیگری مطرح است. بنابراین به دنبال مطالعاتی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که همه‌ی انسان‌ها با شرایط یکسان یادگیری به دنیا می‌آیند و از همان لحظه اولی که قدم به دنیا می‌گذارند، شروع به یادگیری می‌کنند. و این در صورتی است که مغز آن‌ها سالم باشد. من در اینجا در مورد کودکان سالم صحبت می‌کنم. ما یادگیری را از همان شروع زندگی خود آغاز می‌کنیم، ما حرف زدن را به‌مرور یاد می‌گیریم, راه رفتن کار دیگری است، که می‌آموزیم. انسانی که به این راحتی یاد می‌گیرد حرف بزند، چطور ممکن است نوشتن را به‌سختی یاد بگیرد؟ حتماً مسأله چیز دیگری است که باعث می‌شود این تفاوت‌ها به وجود بیایند.

ما انسان‌ها درس آموزان قدرتمندی هستیم ، یادگیری زبان دیگری غیر از زبان مادری برایمان به‌راحتی امکان‌پذیر است. همانطورکه انسان موارد خوب را یاد می گیرد به همان صورت هم موارد بد را هم می آموزد. برای درک بهتر این نکته لازم است بگویم انسان‌ها فقط با دو ترس به دنیا می‌آیند و فقط این ترس‌ها در وجود کودک نهاده شده است که در آغاز زندگی باعث بقای او باشند، این‌ها ترس از ارتفاع و ترس از صدای بلند هستند.

کلمات کلیدی: روانشناسی ذهن، قدرن درون، قدرت ذهن، ضمیر ناخودآگاه، آموزش ان ال پی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.