دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ارتقای استقلال در افراد مبتلا به ناتوانی‌های ناشی از اختلالات روانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ارتقای استقلال در افراد مبتلا به ناتوانی‌های ناشی از اختلالات روانی

کتاب ارتقای استقلال در افراد مبتلا به ناتوانی‌های ناشی از اختلالات روانی نوشته‌ی هلموت سل، اثری مصور از مجموعه بهداشت روان، مطالبی درباره بیماری‌های روانی و نیز نحوه‌ی تجویز دارو برای مبتلایان به این بیماری‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کتاب با این موضوعات تدوین شده است: بیماری روانی چیست؟؛ بعضی انواع شایع بیماری‌های روانی؛ چرا افراد خانواده باید این بیماری‌ها را بشناسند؟؛ چه کسانی بیماران روانی را برای درمان کمک می‌کنند؟؛ داروهای ضد اضطراب؛ داروهای ضد پیکوز؛ داروهای تثبیت کننده خلق.

در قسمتی از کتاب ارتقای استقلال در افراد مبتلا به ناتوانی‌های ناشی از اختلالات روانی می‌خوانیم:

"هنگامی که فردی مبتلا به اختلال روانی می‌شود افراد زیادی به ویژه کسانی که او را دوست دارند درگیر این مسئله می‌شوند، و نحوه مقابله سازگارانه با وضعیت بیماری مستقیماً بر میزان موفقیت و شکست درمان تأثیر می‌گذارد. به بیان دیگر نحوه پاسخ‌دهی ما به بیماری آن را تقویت و یا تضعیف می‌نماید... تجربه نشان داده است که در این موارد دلسوزی و مهربانی همراه با رعایت حریم عاطفی مناسب برای تمام افراد در گیر در مسئله بیماری روانی فرد مبتلا کاری یاری بخش قلمداد می‌شود. "
برگزیده از مقاله‌ای در نشریه خبری جمعیت همیاران جهانی اسکیزو فرنیا.

کلمات کلیدی: روانشناسی بالینی، اختلالات روانی، دانلود کتاب اختلالات روانی، مشکلات روانی، درمان بیماری روانی، دانلود کتاب روان پزشکی، دانلود کتاب روانشناسی، سازمان جهانی بهداشت، بهزیستی، روان درمانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.