دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کسب درآمد دلاری در ایران؛ چالش‌ها و راهکارها (راهنمای کامل)

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کسب درآمد دلاری در ایران؛ چالش‌ها و راهکارها (راهنمای کامل)

کتاب کسب درآمد دلاری در ایران؛ چالش‌ها و راهکارها (راهنمای کامل) نوشته‌ی محمد افراسیابی، نگرش جدیدی را در حوزه‌ی افزایش درآمد در شما ایجاد می‌کند.

کسب درآمد دلاری، یکی از موضوعاتی است که در چند ماه اخیر، به شدت مورد توجه قرار گرفته و افراد و وب‌سایت‌های زیادی، مشغول آموزش در این حوزه هستند. برای کسب درآمد به صورت دلار، راهکارهای مختلفی وجود دارد. یعنی هر شخصی می‌تواند بر اساس علاقه یا سلیقه‌ی خود در یک یا چند حوزه فعالیت کند. 

در بخشی از کتاب کسب درآمد دلاری در ایران؛ چالش‌ها و راهکارها (راهنمای کامل) می‌خوانیم:

یکی از راهکارهای بسیار خوب و عالی برای کسب درآمد دلاری فعالیت به صورت یک فریلنسر است.
در این وبسایت‌ها، افرادی به عنوان کارفرما و افرادی نیز به عنوان انجام دهنده کار یا فریلنسر حضور دارند. کارفرما یک پروژهای را تعریف می‌کند و مثلاً می‌گوید برای تکمیل این پروژه، 100 دلار درنظر گرفته شده است. سپس فریلنسرها پیشنهادات خود را ارائه می‌دهند و مدت زمانی را نیز برای انجام آن اعلام می‌کنند.
پس از این، کارفرما یک نفر را به عنوان انجام دهنده این پروژه انتخاب می‌کند و بعد از اینکه فریلنسر پروژه خود را تحویل داد، کارفرما مبلغ مورد نظر را به او پرداخت می‌کند.

کلمات کلیدی: درآمد pdf، کسب درامد به دلار در ایران، آموزش کسب درآمد دلاری، چگونه درآمد دلاری داشته باشیم، چگونه درآمد به دلار داشته باشیم، کسب درآمد، درآمدزایی، کسب درآمد بیشتر، روش‌های کسب درآمد، راه های افزایش درآمد، راههای کسب درآمد، جدیدترین روش های کسب درآمد، کسب و کار، کسب درآمد از اینترنت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.