دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشتی با غول سخنرانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشتی با غول سخنرانی

کتاب آشتی با غول سخنرانی به قلم زهرا ممشلو ضمن بررسی دلایل به وجود آمدن ترس از سخنرانی، به ارائه راهکارهایی برای کنترل آن می‌پردازد.

در بخشی از کتاب آشتی با غول سخنرانی می‌خوانیم:

ترس یکی از مکانیسم‌های طبیعی بدن برای بقاء است که می‌تواند محرک شما باشد برای این‌که به جلو حرکت کرده و پیشرفت کنید و یا این که شما را در مسیرتان متوقف کند. در شرایطی که خطر شما و یا زندگی‌تان را تهدید می‌کند، ترس باعث می‌شود محتاطانه عمل کرده و مواظب باشید. از طرف دیگر ترس می‌تواند مشکل‌ساز باشد و آن زمانی‌ست که مانع رسیدن شما به اهداف‌تان می‌شود.

ترس از صحبت کردن در مقابل دیگران هم مانند دیگر ترس‌ها شما را محدود می‌کند و لذت به‌اشتراک‌گذاری عقاید و افکارتان با دیگران و تبادل نظر با آن‌ها را از شما می‌گیرد. اگر نتوانید ترس و اضطراب خود را کنترل کنید، آن‌طور که شایسته شماست نخواهید توانست توانایی‌های خود را به دیگران بشناسانید و از فرصت‌های پیش‌روی خود بهره ببرید. ترس از صحبت کردن در مقابل دیگران، مجبور‌تان می‌کند سکوت کرده و نتوانید از حق خود دفاع نمایید. اگر این ترس بیش از اندازه و غیر‌قابل کنترل شود، به روابط شما با دیگران لطمه زده و زندگی‌تان را مختل خواهد کرد.

کلمات کلیدی: سخنرانی، ترس از سخنرانی، ترس از سخنرانی در جمع، آموزش سخنرانی و فن بیان pdf، درمان ترس از صحبت در جمع، مدیریت ترس از سخنرانی، درمان لرزش صدا هنگام سخنرانی، آموزش سخنرانی در جمع، درمان ترس از جمع، غلبه بر استرس در سخنرانی، تکنیک های صحبت در جمع، علت ترس از صحبت در جمع، ترس از حرف زدن در جمع، غلبه بر استرس در سخنرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.