دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب داستان‌های عبرت انگیز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داستان‌های عبرت انگیز

کتاب داستان‌های عبرت انگیز نوشته‌ی مهدی مرادی، ماجراهایی واقعی بر گرفته از قسمت حوادث روزنامه صبح خراسان برای نوجوانان و جوانان است. 

در بخشی از کتاب داستان‌های عبرت انگیز می‌خوانیم:

چند روز بیشتر تا مراسم بله برون باقی نمانده بود. من از همان روز اولی که سمانه را دیدم شیفته ظاهرش شدم و تصمیم قطعی‌ام را برای ازدواج با او گرفتم. قبل از آن دوستان و آشنایان چند دختر را که جایگاه اجتماعی و خانواده خوبی داشتند برای ازدواج معرفی کرده بودند اما من که به ظاهر افراد اهمیت زیادی می‌دادم آن‌ها را نپسندیدم.

بعد از دیدن سمانه فقط به او فکر می‌کردم و ادامه زندگی‌ام را فقط در گرو بودن در کنار او می‌دیدم. چند روز به بله برون مانده بود و ما درباره همه چیز صحبت کرده بودیم به جز مهریه. در ذهنم مهریه بی ارزش‌ترین مسئله بود.

با خودم می‌گفتم در جایی که عشق و محبت وجود دارد صحبت کردن از مادیات و سکه طلا امر بی ارزشی است. اصلا دلم نمی‌خواست عشقی را که بین مان بود با پول و طلا خدشه دار کنم. همه چیز به خوبی و خوشی ادامه یافت تا این که شب قبل از بله برون سمانه با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد درباره مهریه صحبت کند.

فهرست داستان‌ها:
- پسر پاستوریزه
- حماقت مداوم
- خواستگار خوش تیپ
- شریک زندگی
- من بزرگ شدم
- نگاه درست
- از چاله به چاه افتادن
- از دوستی خیابانی تا سقط جنین
- اعتماد بی جا
- انتخاب اشتباه
- بی‌تفاوتی شوهر و خیانت همسر
- تاوان احساس
- تصمیم اشتباه
- حیله شیطانی
- و ده‌ها داستان دیگر...

کلمات کلیدی: داستان های عبرت انگیز، دانلود کتاب داستان، کتاب داستان های عبرت انگیز، کتاب داستان، دانلود کتاب داستان، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.