دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چه چیزی مانع موفقیت‌تان شده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چه چیزی مانع موفقیت‌تان شده

کتاب چه چیزی مانع موفقیت‌تان شده نوشته هدایت محمودی به موضوع موفقیت و موانع آن پرداخته است. تقریبا؛ همه افراد موفق موفقیت‌شان را مدیون شکست‌هایی بودند که در طول مسیر، تجربه کردند. بنابرین شکست خوردن، نمی‌تواند مانعی برای کسب موفقیت محسوب شود.

هوش و استعداد هم نمی‌تواند، تضمین کننده موفقیت باشد؛ زیرا بررسی داستان زندگی افراد موفق، نشان داده که بیشتر آن‌ها دارای هوش و توانایی و یا استعداد، معمولی و در گاهی اوقات نیز در سطح پایینی قرار داشتند که حتی از کارهای ساده، مدارس و غیره اخراج شده و یا کنار گذاشته شدند.

آنچه موفقیت را تضمین می‌کند، داشتن سرمایه، استعداد و یا ارتباط و پارتی و غیره نیست. این‌ها؛ تنها خیالات افرادی است که از فرمول و فرآیند کسب موفقیت، سبک زندگی، طرز فکر و عادت‌ها و خصوصیات بارز افراد موفق بی اطلاع هستند. در این کتاب به مواردی اشاره می‌شود که؛ عدم آگاهی از آن‌ها و بکار نبستن این اطلاعات و اقدامات در زندگی، عدم موفقیت‌تان را تضمین کرده است. مطمئن باشید با شروع پیروی از این موارد؛ بلافاصله در مسیر موفقیت قرار گرفته و زندگی بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد؛ زیرا این موارد، دستورات و اقدامات؛ همان چیزی بوده که تمامی افراد موفق در طول تاریخ از آن‌ها پیروی کردند.

کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، موانع موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.