دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی (اجرای آزمایشی)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی (اجرای آزمایشی)

کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی (اجرای آزمایشی) از دروس پایه‌ی دوازدهم دوره‌ی دوم متوسطه است و به بررسی، آموزش و معرفی نکات ضروری و مهم برای ازدواج و داشتن یک زندگی سالم می‌پردازد.

می‌دانیم که انسان موجودی اجتماعی است و یکی از نیازهای اساسی او رابطه داشتن با دیگر هم‌نوعان خود است. بر این اساس، بخش مهمی از زندگی ما را روابطمان با دیگران تشکیل می‌دهد. روابط انسانی به روش‌های متفاوت و در شرایط گوناگونی شکل می‌گیرند. ما می‌توانیم با استفاده از موهبت «اختیار» به طور فعالانه روابط مناسب را شکل دهیم و در هر رابطه، رفتارها و واکنش‌های متناسب با آن رابطه را انتخاب کنیم.

در بخشی از کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی (اجرای آزمایشی) می‌خوانیم:

ازدواج تنها پیوندی عاطفی میان دو نفر نیست، بلکه یک تعهد اجتماعی است که بخشی از آن میان همسران و بخشی دیگر در رابطه با اطرافیان و اجتماع شکل می‌گیرد. بر این اساس، در هر جامعه و فرهنگی برای شروع زندگی مشترک مراحلی وجود دارد که توجه به این مراحل در تثبیت و موفقیت ازدواج نقش مهمی دارد.

در عین حال باید در نظر داشت که ازدواج کردن ذاتاً موضوعی پیچیده و دشوار نیست. بنابراین مرحله‌های متفاوت ازدواج نباید به مجموعه‌ای از تجملات و تشریفات غیرضروری تبدیل شوند، بلکه باید با دقت در کارکرد و هدف‌های اصلی این مرحله‌ها که در جهت تحکیم ازدواج است در پی دستیابی به هدف اصلی، یعنی ازدواج موفق بود.

کلمات کلیدی: کتاب مدیریت خانواده دوازدهم، کتاب مدیریت خانواده پایه دوازدهم، کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی دوازدهم، مدیریت خانواده pdf، روانشناسی خانواده، ازدواج، خانواده، کتاب مدیریت خانواده، تحقیق سبک زندگی، سبک زندگی چیست، تعریف سبک زندگی، انواع سبک زندگی، سبک زندگی ایرانی، سبک زندگی pdf، انواع سبک زندگی اسلامی، کتاب پایه دوازدهم، تحقیق در مورد مدیریت خانواده، مدیریت خانواده چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.