دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی

کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی نوشته‌ی فهیمه رضائی، چکیده‌ای از مطالب مهم روانشناسی ازدواج، مشاوره پیش از ازدواج، معیارهای انتخاب همسر، اصول و اساس زندگی زناشویی و مهم ترین مسائلی که زوج ها در زندگی مشترک خود باید درنظر بگیرند را به طور خیلی خلاصه و جامع مطرح کرده است.

در بخشی از کتاب اصول زندگی مشترک، آمادگی ازدواج و حفظ رابطه زناشویی می‌خوانیم:

افراد خودشیفته برای درمان خود به مشاوره نمی‌روند بلکه برای برگرداندن پارتنر یا همسر خود مراجعه می‌کنند و از درمانگر به عنوان یک ابزاری استفاده می‌کنند تا در یک رابطه همدلانه باشند و بسیار ناراحت هستند که به درمانگر احتیاج پیدا کرده‌اند به شدت به نقص خود حساس هستند. البته در ارتباط اول درمانگر از درمانگر تعریف بسیار می‌کنند تا او را متقاعد کنند که آن‌ها تقصیری ندارند، طرف مقابل آن‌ها مشکل دارد و می‌آیند تا شما را متقاعد کنند که خودشان خوبند ولی طرف مقابلشان مشکل دارد که می‌خواهد زندگی را رها کند.

کلمات کلیدی: ازدواج، دانستنی های ازدواج، موانع ازدواج، روانشناسی ازدواج، ازدواج موفق، موفقیت در ازدواج، مشاوره ازدواج، روابط زن و مرد، حقوق زن و مرد، راهنمای زندگی زناشویی، داشتن زندگی زناشویی موفق، زندگی زناشویی، آموزش روابط زناشویی، انتخاب همسر مناسب، همسرگزینی، انتخاب همسر، مشاوره پیش از ازدواج،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.