دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت خشم ویژه تیم درمان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت خشم ویژه تیم درمان

کتاب مدیریت خشم ویژه تیم درمان نوشته ارسلان صبامهر ویژه پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و تمامی اعضای تیم درمان که با بیمار در ارتباط هستند نوشته شده است.

این کتاب به موضوع مهم مدیریت خشم در حیطهٔ درمان پرداخته‌ام خشم همانند سایر احساسات مانند شادی، غم و... بخشی از زندگی است و واکنشی است که در سیستم‌های عصبی ما کارگذاشته شده است هیچکس قادر نخواهد بود که خشم را درمان کند و یا حذف نماید بلکه نقطهٔ تمایز افراد در مدیریت و کنترل خشم خود خواهد بود. مسلما عوامل محیطی یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد احساس خشم به حساب می‌آیند به همین دلیل نیز کار کردن در مراکز درمانی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد زیرا اعضای تیم درمان با بیمارانی در ارتباط هستند که به دلیل مشکلات روحی و جسمی آستانهٔ تحملشان پایین آمده است بنابراین مدیریت خشم یکی از مهارتهای ضروری برای اعضای تیم درمان به حساب می‌آید.

کلمات کلیدی: مدیریت خشم، روش های مدیریت خشم، کتاب مدیریت خشم، دانلود کتاب مدیریت خشم ویژه تیم درمان، دانلود کتاب مدیریت خشم، دانلود کتاب رایگان مدیریت خشم ویژه تیم درمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.