دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول بازاریابی کاتلر - جلد 1

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول بازاریابی کاتلر - جلد 1

کتاب اصول بازاریابی نوشته آقای فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از منابع اصلی رشته مدیریت بازرگانی می باشد. ترجمه روان آقای مهدی زارع این کتاب را خواندنی تر کرده است.

فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) را بسیاری از صاحبنظران به عنوان پدر بازرگانی نوین می شناسند. اوج نبوغ او در تدریس مفاهیم نوین بازاریابی را می توان در کتاب اصول بازاریابی دید. این کتاب که تا به حال در 12 ویرایش مورد بازنویسی و به روزسانی قرار گرفته، جدیدترین کتاب در رده کتاب های عمومی از این نویسنده می باشد. کاتلر علاوه بر کلیات، در زمینه بازاریابی تخصصی در بخش خدمات، سازمانهای دولتی و توریسم نیز کتاب هایی به چاپ رسانده که امید آن می رود این گروه یا دیگر فعالان بازار، هرچه زودتر ترجمه ی پرباری از آن را به بازار نشر ایران تقدیم نمایند.
برای تهیه این ترجمه، بیش از 10 ماه به طور مستمر تلاش شده تا از جهت متن، طراحی و صفحه بندی و چاپ، از کیفیتی قابل مقایسه با کتاب اصلی برخوردار باشد. بر خلاف دیگر ترجمه های موجود در بازار، سعی شده است تا کلیه تصاویر و نمودارها، موردکاوی ها و دیگر مطالب ارائه شده در کتاب اصلی، عیناً آورده شود. با این وجود، به ناچار بخشی با عنوان بررسی ویدیوئی را حذف نموده ام، زیرا امکان ارائه فیلمهای همراه کتاب وجود نداشت.
در این جلد، 11 فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر را مطالعه خواهید کرد. نویسنده موضوع را از تعاریف اصلی و مطالب اولیه شروع کرده و با شرح مسائل کلیدی همچون فرایند بازاریابی، محیط بازاریابی، آمیخته بازاریابی، تقسیم بندی و هدف گیری بازار و چرخه عمر محصول مطلب را ادامه داده است. این جلد با مسائل قیمت گذاری و استراتژی های مربوطه به پایان می رسد.

کلمات کلیدی: آموزش بازاریابی، روش های بازاریابی، تبلیغات، بازاریابی، افزایش فروش، پدر بازاریابی نوین، گری آرمسترانگ، مفاهیم بازاریابی، مدیریت بازرگانی، بازاریابی حرفه ای، مشتری مداری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.