دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درگوشی با زوج‌های جوان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درگوشی با زوج‌های جوان

کتاب درگوشی با زوج‌های جوان نوشته‌ی حسان شمسی پاشا، به مسائل پیرامون سال‌های اولیه‌ی زندگی همسران می‌پردازد.

وقتی میزان مشکلاتی را که بسیاری از خانه‌های مسلمانان به آن گرفتارند بررسی می‌شود و در مورد اختلافات دامن‌گیر صعب العلاج صحبت می‌گردد، وقتی که بدانید چندین زوج روزها و شب‌ها را با دشمنی کردن سپری می‌کنند، هنگامی که بدانید به سبب این اختلافات چند خانه ویران گشته و چه خانواده‌هایی که از هم پاشیده شدند، هنگامی که بدانید درصد طلاق به بالاترین حد رسیده و در برخی از کشور‌های عربی 50% ازدواج‌ها به طلاق می‌انجامند، وقتی که بدانید طلاق چه آثار بلند مدتی را بر دختران و پسران در امروز و فردا بر جای می‌گذارد، سرانجام اهمیت این نوع کتاب‌ها را درمی‌یابید!

در بخشی از کتاب درگوشی با زوج‌های جوان می‌خوانیم:

خودت را با فرهنگ کن تا بر فن زندگی زناشویی تسلط یابی! و کتاب‌هایی درمورد تربیت بخوان تا اینکه حرفه‌ی تربیت فرزندان را بیاموزی! و عقلت را با علم و فرهنگ تغذیه کن تا اینکه شخصیت خویش را رشد بخشی و در مجالس حضور یابی! آیا وقت اضافی نداری؟ چه چیز مانع این می‌شود که به مرور زمان بر مهارت‌هایت بیافزایی؟ به عنوان مثال زبان انگلیسی یاد بگیری و در کار با کامپیوتر و اینترنت مهارت یابی چون این کارها تنها برای پر کردن وقت نیست بلکه درک و فهمت را گسترش می‌دهد و تو را بیشتر به پسران و دخترانت نزدیک می‌گرداند.

کلمات کلیدی: مسائل ازدواج، ازدواج pdf، آموزش روابط زناشویی، روابط عاطفی، راهنمای زندگی زناشویی، راهنمای روابط زناشویی، رابطه زناشویی، دانلود کتاب ازدواج موفق، ازدواج موفق، روابط زن و مرد، ازدواج، زناشویی، زندگی زناشویی، روانشناسی ازدواج، داشتن زندگی زناشویی موفق، خانواده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.