دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسلام به ذات خود ندارد عیبی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسلام به ذات خود ندارد عیبی

کتاب اسلام به ذات خود ندارد عیبی نوشته‌ی خلیل الرحمن خباب، در دو بخش علت انحطاط مسلمین و راه‌های پیشرفت و ترقی آن‌ها را بررسی می‌کند.

این کتاب شامل موضوعاتی در مورد انحطاط و عقب ماندگی مسلمین است؛ چرا مسلمانان همیشه شکست می‌خورند و رو به تنزل هستند و چه باعث شده که آن‌ها به بدبختی‌های فراوان و گوناگونی گرفتار شده‌اند و چگونه می‌توانند از این لجنزار و باتلاق ضلالت بیرون بیایند؟!

آنچه که جمع آوری شده به دو بخش تقسیم می‌شود: در بخش اول؛ از انحطاط و عقب ماندگی مسلمین و علت‌های آن بحث می‌شود. در بخش دوم؛ راه‌های پیشرفت و ترقی بیان می‌گردد.

در بخشی از کتاب اسلام به ذات خود ندارد عیبی می‌خوانیم:

هزار و چهار صد سال اندی قبل، زمانی که دنیا در گرداب‌های ضلالت و گمراهی و در امواج متلاطم کفر و شرک فرو رفته بود و دین پاکی را که انبیاء و زنده نموده بودند، در اثر تندبادهای مهیب و طوفانهای گمراه کننده ناپدید شده بود و انسان‌ها در لجنزار گناه و معصیت و در باتلاق کفر و شرک فرو رفته بودند.

تاریکی و ضلالت از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب دنیا را فرا گرفته بود که ناگهان نور وحدانیت و رسالت از بین کوه‌های مگه سر به فلک کشیده با شفافیت کامل طلوع نمود و شب تاریک را به صبح روشن تبدیل نمود. بت‌ها و اهریمن‌ها را از بین برده عالم جدیدی را برافراشت. همچنین نداهای قوم گرایی و شیطانی را دور انداخته و به جایش الفت، محبت، مودت، بذر اخوت و برادری را در میان قلب‌ها کاشت و با نظام عالی و مقتدر خود، راه موفقیت را بر اساس تقوا ترسیم نمود و تفاوت رنگ، لباس و... را زیر سؤال برد.

کلمات کلیدی: عقب ماندگی مسلمانان، راز عقب ماندگی مسلمانان، علت عقب ماندگی مسلمانان، جهان در سایه عقب ماندگی مسلمانان، علت عقب ماندگی مسلمانان در عصر حاضر، کتاب علل عقب ماندگی مسلمانان، مقاله علل عقب ماندگی مسلمانان، علل عقب ماندگی مسلمانان در قرون اخیر، پیشرفت مسلمانان، پیشرفت مسلمانان در عصر حاضر، دانلود رایگان کتاب اسلام به ذات خود ندارد عیبی، دانلود پی دی اف کتاب اسلام به ذات خود ندارد عیبی، دانلود pdf کتاب اسلام به ذات خود ندارد عیبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.