دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گذر از شیطان (پاکسازی روان، بدن و زندگی از شیاطین و اجنه)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گذر از شیطان (پاکسازی روان، بدن و زندگی از شیاطین و اجنه)

در کتاب گذر از شیطان (پاکسازی روان، بدن و زندگی از شیاطین و اجنه) خواهید آموخت که چگونه خود و زندگیتان را از حضور شیاطین و اجنه پاک کنید و تأثیرات زیبای این پاکسازی را در زندگیتان مشاهده نمائید.

آنچه بیش از همه و در اولویت قرار دارد، تأثیر موجودات نامرئی و اصطلاحاً غیر ارگانیک در این آشفته بازار، بر زندگی انسان‌ها است. این بزرگ‌ترین غفلت بشر امروزی است که ریشه‌ی بزرگ‌ترین بدبختی‌های اوست و بیشترین علل جنون، قتل، طلاق، مشکلات روانی و... ریشه در این امر دارد. علم پزشکی امروزه قادر به درمان آن نبوده و می‌کوشد تا با توضیحات مضحک و تجویز دارو، ناتوانی خود را توجیه کند. در حالی که خداوند مهربان، بوسیله‌ی اهل بیت (علیهم السلام) راه درمان آن را بیش از 1400 سال پیش در اختیار مسلمانان قرار داده‌اند.

 

کلمات کلیدی: وجود شیطان، کتاب درباره شیاطین، شیطان از دیدگاه قرآن، تاثیرات شیطان، دعا برای دفع جن از بدن، اخراج جن از بدن، جن و شیطان، چگونه جن را از بدن خارج کنیم، اهریمن، شیطان شناسی، Devil، شناخت شیطان، جایگاه جن در عالم، جایگاه جن، شیطان و جادوگر در عالم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.