دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی داستان گراکوس شکارچی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی داستان گراکوس شکارچی

راوی امیر اردلان داودی

کافکا در خانواده ای یهودی در ۱۸۸۳ در پراگ به دنیا می آید از ۱۸۹۳ تا ۱۹۰۱ به دبیرستان آلمانی می رود, بعد از آن درس حقوق می خواند و در ۱۹۰۶ دکترا می گیرد چهار سال پیش از این با ماکس برود دوست اندیشمند خود آشنا می شود. این دوستی که بسیار هم عمیق بود تا پایان عمر کوتاه کافکا ادامه پیدا می کند.

وقتی شکارچی از جنگل های سیاه می‌گوید، و از مرگ دلخراشش و محکومیت بی‌دلیلش و بی‌گناهی‌اش و در عین حال رنجی که به این سبب تحمل می‌کند، از همه این نشانه‌ها می‌توانیم به موقعیت دردناک کافکا، یهودی بودن او، محکومیت قومش و احساس گناه بی‌پایان و غیر قابل توضیحی برسیم که همواره سایه تیره خود را بر زندگی کافکا انداخته بود. گراکوس شکارچی است، اما همواره تصویر مردی بومی را می‌بیند که با نیزه و سپری رنگارنگ مراقب اوست و او را تهدید می‌کند. این نشانه تبدیل شکارچی به شکار وقتی با موقعیت کافکا به عنوان فردی یهودی سنجیده می‌شود، آشکارا نمادی از وحشت و هراس قوی می‌شود. جنگل های سیاه، آلمان در رابطه قرار می‌گیرد و آلمان با نازیسم و نازیسم با شکار یهودیان و در نهایت با این احساس که امکان رستگاری برای قومی که محکومیت خود را نمی‌داند و گناهش را همچنین، وجود ندارد.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صوتی، کتاب صوتی فرانتس کافکا، کتاب صوتی صادق هدایت، دانلود کتاب گراکوس شکارچی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.