دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پارلمان ابلیس

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پارلمان ابلیس

کتاب پارلمان ابلیس نوشته‌ی هدایت الله ذاهب، شامل هشت فصل است؛ فصل نخست ابلیس، تلبیس‌های ابلیس و ابلیس پرستی را به بررسی گرفته، فصول دوم تا هفتم تفسیری بر مکالمات تمثیلی ابلیس و مشاوران وی و در فصل هشتم بعضی از راه‌های بیرون رفت از شر نظام ابلیسی به رشتۀ تحریر گرفته شده است.

رشد افکار عمومی و ارتقای جامعۀ اسلامی به مدارج عالی انسانی و ایمانی؛ مستلزم یک قانون والا و متعالی است. قانونی که با نگاه جامع و کلی؛ برای انسان برنامۀ حیات و زندگی را هموار و ترسیم کند و حق را از باطل تفریق نماید.

در دنیای امروزی انسان حقیقت معرفت و ذات خود را فراموش کرده و از فطرت پاک و خدا جویی‌اش دور مانده است و آنقدر ظواهر زندگی و لذت‌های زود گذر دنیوی و دشمن مکار (شیطان) او را فریب داده که نمی‌تواند خود را بشناسد و تعریفی از خود ارائه کند.

کلمات کلیدی: راه های نفوذ شیطان، علائم نفوذ شیطان، وعده های شیطان در قرآن، وعده های شیطان در قرآن، ابلیس شیطان، شیطان چیست، شیطان پرستی، شیطان چه شکلی است، شیطان در قرآن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.