دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روش های ترک عادات بد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روش های ترک عادات بد

کتاب روش‌های ترک عادات بد نوشته مریم گلابپاش نکاتی را به شما معرفی می‌کند که در فرآیند برنامه ریزی و تغییر عادات بد به خوب، به شما کمک خواهد کرد.

همهٔ ما ممکن است دچار عاداتی بد مانند ورزش نکردن، سیگار کشیدن، جویدن ناخن و... باشیم، که عده‌ای متوجه آن می‌شوند و در صدد برطرف کردن آن هستند. ترک عادات ممکن است کمی دشوار باشد اما امکان پذیر است. شما می‌توانید عادات خوب را جایگزین عادات بد خود کنید و باید این را بدانید که  انجام این کار زمانبر است و عادت‌ها نمی‌توانند طی یک شب ایجاد یا ترک شوند. این فرآیند باید با برنامه ریزی و عمل به آن و پشتکار همراه باشد.

در ادامه نکاتی ساده و اساسی برای کنار گذاشتن عادات بد را به شما معرفی می‌کنیم که قبل از آن باید با مهمترین و اساسی‌ترین مورد در این فرایند آشنا شوید، که آن خودآگاهی و (شناخت) می‌باشد. روانشناسان معتقدند که، یک رفتار را نمی‌توان تغییر داد مگر آن که دربارهٔ آن به آگاهی و شناخت برسیم. پس قبل از هرچیزی باید به طور دقیق و کامل از عادت بد خود، علت به وجود آمدن آن در خود، محرک‌های اصلی برانگیزاننده آن آگاهی کامل پیدا کنید و به شناخت برسید.  در این کتاب الکترونیکی نکاتی را به شما معرفی می‌کنیم که در فرایند برنامه ریزی و تغییر عادات بد به خوب، به شما کمک خواهد کرد.

کلمات کلیدی: ترک عادات بد، تغییر عادات بد، چگونه عادتهای بد خود را ترک کنیم، بهترین روش ترک عادت های بد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.